اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام فرحزاد:

دعا برای ظهور، دعا برای تمام خوبی‌ها است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه دعا سلاح بندگان خالص خدا و فخر تمام عبادت‌ها است،گفت: دعا برای ظهور، دعا برای تمام خوبی‌ها است.

دعا برای ظهور، دعا برای تمام خوبی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد صبح امروز در سومین نشست از سلسه نشست‌های جوان امروز در مشهد، اظهار کرد: هیچ چیزی مثل تقوا و پاکدامنی انسان را از گناه و معصیت دور و به خدا نزدیک نمی‌کند و عاملی که بیش از هر چیز انسان را از آلوده شدن به گناه باز می‌دارد تقوای الهی است.

کارشناس مسائل دینی گفت: انجام واجبات دینی و ترک گناه از نشانه‌های یک جوان شایسته مسلمان است.

وی افزود: چیزی که ما را به خداوند و سیره ائمه معصوم نزدیک می‌کند تقوا است و در این راستا جوانان باید از خود ائمه و خداوند متعال کمک بگیرند و با اعتماد به خدا و توسل به معصومین و تقواپیشگی را در تمام مراحل زندگی از آن خود کنند.

فرحزاد با اشاره به صفات حضرت علی‌اکبر(ع) و ویژگی‌های ایشان گفت: جوانان ما باید با شخصیت معصومین و سیره زندگی آنها آشنا شده و آنها را الگوی خود قرار دهند.

وی در ادامه گفت: دعا سلاح بندگان خالص خدا و فخر تمام عبادت‌ها است و باطن تمام دعاها مدد جستن از درگاه خداست، بهترین دعاها هم دعا برای فرج امام زمان(عج) است.

وی افزود: دعا برای ظهور، دعا برای تمام خوبی‌هاست، وقتی امام زمان(عج) ظهور کند دیگر بساط فساد و ظلم از روی زمین برچیده خواهد شد و او که منجی عالم بشریت است و جهان را از عدل و داد پر خواهد کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول