اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اشاعه گفتمان مهدویت

بقاع 6 امامزاده همدان میزبان عاشقان حضرت مهدی(عج) می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: به مناسبت نیمه شعبان و در راستای اشاعه گفتمان مهدویت، شش بقعه متبرکه شهر همدان میزبان عاشقان حضرت مهدی(عج) می‌شود.

بقاع 6 امامزاده همدان میزبان عاشقان حضرت مهدی(عج) می‌شود

حجت‌الاسلام سید حسن رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آمادگی میزبانی شش امامزاده شاخص همدان از عاشقان حضرت مهدی(عج) در نیمه شعبان اظهار کرد: در راستای بارور کردن این مراسم برای مولودی‌‌خوانی از مداحان برجسته استان دعوت به‌ عمل آمده است.

وی با اشاره به حضور سخنرانان برجسته استانی و کشوری در این مراسم، ابراز کرد: سخنرانان مدعو در زمینه اهمیت و جایگاه والای حضرت مهدی(عج) و ویژگی‌های منتظران واقعی در راستای توجه دادن به امر غیبت به سخنرانی خواهند پرداخت.

به گفته رضوی، در راستای اشاعه فرهنگ و گفتمان مهدویت، با برنامه‌ریزی و هماهنگی هیئت‌های بقاع متبرکه و ستاد مردمی جشن‌های نیمه شعبان، جشن‌هایی متناسب با شئون و جایگاه مهدویت در جوار بقاع متبرکه شهر همدان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امامزاده شاهزاده حسین(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده فرزند علی(ع)، امامزاده خضر(ع) و امامزاده یحیی(ع) میزبانان جشن نیمه شعبان همدان هستند، گفت: این مراسم در جوار شاهزاده حسین(ع) به مدت سه شب در تاریخ 14، 15 و 16 شعبان بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی از اساتید برجسته قم برگزار می‌شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان افزود: مراسم گرامیداشت نیمه شعبان در امامزاده عبدالله(ع) همدان نیز در شب‌های پانزدهم و شانزدهم شعبان با سخنرانی سید حسن فاضلیان، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور برپا می‌شود.

به گفته وی، مراسم جشن نیمه شعبان در امامزادگان فرزند علی(ع) در شب‌های چهاردهم و پانزدهم، امامزاده خضر(ع) در شب‌ چهاردهم و امامزاده یحیی(ع) نیز در شب‌های چهاردهم و پانزدهم شعبان برپا است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول