اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه تاکید کرد

ضرورت آشنایی ملل با شخصیت جهان‌شمول حضرت مهدی (عج)

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: شخصیت حضرت مهدی (عج) به معنای واقعی کلمه جهان‌شمول است؛ از این رو همه ملل باید با نقش و جایگاه وی در جهان هستی آشنا شوند.

ضرورت آشنایی ملل با شخصیت جهان‌شمول حضرت مهدی (عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید محمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که با حضور مردم مومن این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام دوازدهم شیعیان متعلق به همه جهان هستی بوده و همه ابنای بشر در جای جای جهان هنگام ظهور از برکت وجود ایشان بهره‌های زیادی خواهند برد.

وی افزود: حضرت مهدی (عج) یک گنجینه ارزشمند از معرفت و بصیرت بوده و در زمان ظهور ایشان در سراسر جهان قسط و عدالت برقرار شده و هنگامه حکمرانی حاکمان مستبد به سر خواهد رسید.

فخری با اشاره به اینکه برای فراهم‌شدن زمینه‌های ظهور باید آحاد جامعه تلاش کنند، ادامه داد: برای اینکه شرایط مورد نیاز جهت ظهور ایشان فراهم شود باید به طور مستمر مسلمانان تلاش کرده و جوانان را با اهمیت ظهور و فلسفه آن آشنا کنند.

فخری در بخش دیگری از سخنان خود عمل به توصیه‌های خداوند متعال در قرآن کریم را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: در قرآن کریم در حوزه‌های مختلف اعم از اخلاقی، اقتصادی، دینی و ... بشریت مورد خطاب قرار گرفته است که برای جلب خشنودی خداوند باید این دستورات را آیینه زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه طبق روایات موجود بیش از 100 کتاب آسمانی برای پیغمبران نازل شده است، اظهار داشت: در بعضی روایات رقم مذکور اشاره شده ولی هم‌اکنون قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی مورد توجه و مورد قبول جهانیان است که باید در راستای عملی‌کردن محتوای آن تلاش کرد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول