اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری جشن نیمه شعبان در امامزادگان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن نیمه شعبان در 16 امامزاده این استان خبر داد.

برگزاری جشن نیمه شعبان در امامزادگان چهارمحال و بختیاری

محمد طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(ع) اظهار داشت: نیمه شعبان از بزرگترین و باارزش‌ترین اعیاد ما شیعیان به شمار می‌رود که لازم است در برگزاری این عید تمام توان خود را به کار گرفته و برنامه‌های فاخر و ارزشی اجرا کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ما شعبان این است که با دوری از گناه و انجام کارهای خیر و نیک زمینه ظهور امام زمان(ع) را فراهم کنیم.

طباطبایی در ادامه از برگزاری جشن نیمه شعبان در 16 امامزاده این استان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا در برگزاری این جشن‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی، بصیرت افراد را نسبت به امام زمان(ع) ارتقا داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امشب در امامزادگان دو معصوم شهرکرد و امام‌زاده‌های سیدعلی اکبر نافچ، میرحیدرشاه نقنه و علی‌بن احمد ده نو مراسم احیای شب نیمه شعبان برگزار می‎شود.

طباطبایی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت میلاد امام زمان(ع) در این استان خبر داد و گفت: فردا در جشن‌های نیمه شعبان کتابچه‌ای توزیع می‌شود که به افرادی که بتوانند به سوالات این کتاب درست پاسخ دهند به قید قرعه جوایزی اهدا می‎شود.

وی بر ضرورت توسعه فرهنگ وقف در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در ایام و ماه‌های پرفضیلت شعبان لازم است تا افراد به انجام کارهای خیر و وقف توجه بیشتری کنند.

طباطبایی افزود: در ماه‌های رجب و شعبان هفت وقف جدید در استان به ثبت رسید که هرکدام از این موقوفات بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش دارند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول