اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بندرعباس

پروژه خط انتقال آب روستاهای سهرابی سرخنگی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فاز نخست طرح آبرسانی به مجتمع روستایی حسن لنگی دشت شمیل با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

پروژه خط انتقال آب روستاهای سهرابی سرخنگی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان ظهر امروز در آیین افتتاح این طرح گفت: بهره‌برداری از فاز نخست طرح آبرسانی به مجتمع روستایی حسن لنگی، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بیش از پنج هزار نفر را تامین می‌کند.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه مجموع اعتبار هزینه شده در این فاز هشت میلیارد و 910 میلیون ریال است، اظهار داشت: حجم عملیات این فاز، احداث خط پمپاژ از چاه تا مخزن قدیم به طول هشت کیلومتر، ایستگاه پمپاژ سرچاهی یک واحد، شبکه برق و تجهیز چاه و کلرزن و حفر دو حلقه چاه عمیق در روستاهای سهرابی و سرخنگی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: مجموع عملیات اجرایی طرح آبرسانی به مجتمع روستایی حسن لنگی دشت شمیل بندرعباس، احداث خط پمپاژ و لوله‌گذاری به طول 32.4 کیلومتر، مخزن به حجم دو هزار و 250 مترمکعب با پنج مخزن آب در حجم‌های مختلف، حفر دو حلقه چاه، دو واحد ایستگاه پمپاژ و ساختمان کلرزنی با زیربنای 60 متر مربع همراه با تمام تاسیسات مکانیکی برقی است که پیش‌بینی می‌شود تا هفته دولت این طرح به بهره‌برداری برسد و 9 روستا در این منطقه از آب آشامیدنی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول