اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

امسال خاموشی برق در مازندران نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: امسال خاموشی برق در مازندران نداریم.

امسال خاموشی برق در مازندران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، منوچهر جعفری بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از برندگان پرداخت‌های غیرحضوری قبوض برق در مرکز استان با بیان اینکه از یک میلیون و 40 هزار مشترک برق حوزه ساری  104 هزار نفر که به صورت غیرحضوری قبوض برق را در سه دوره پرداخت کردند حائز قرعه‌کشی شدند، اظهار داشت: در راستای اجرای دولت الکترونیک 43 درصد مشترکان حوزه ما از گلوگاه تا فریدونکنار قبوض برق مصرفی خود را از طریق الکترونیک پرداخت کردند.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت قبوض برق مصرفی به صورت الکترونیکی باید در بین مشترکان مستمر باشد، ادامه داد: نرم افزار جامع مشترکان شرکت توزیع برق مازندران هوشمند است و تمام روش واریزی‌ها را ثبت می‌کند.

جعفری بر لزوم مدیریت صحیح مصرف برق تاکید کرد و گفت: مازندران با وجود مصرف بالای برق سال گذشته در بحث مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در انرژی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه عمده مصرف برق در ایام تابستان ناشی از استفاده کولرهای گازی است، اضافه کرد: سرویس سالانه کولرهای گازی و رصد فیلترها موجب می‌شود بازدهی کولر بیشتر و مصرف برق به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: سال گذشته مصرف برق مازندران و گلستان 3 هزار و 300 مگاوات در زمان پیک مصرف بود که هم‌اکنون این میزان به یک‌هزار و 900 تا 2 هزار مگاوات کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه کاهش مدیریت مصرف انرژی موجب کمک به اقتصاد کشور می‌شود، اظهار داشت: صنایع استان در مدیریت مصرف انرژی با شرکت توزیع برق همکاری دارند.

جعفری ظرفیت تولید برق در مازندران را مطلوب دانست و گفت: امسال خاموشی برق در مازندران نداریم.

وی گفت: با توجه به محدودیت منابع تاکنون توانستیم فرسودگی شبکه‌ها را به طور کامل ترمیم کنیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول