اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی:

برقراری عدالت فرهنگی اولویت کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) برقراری عدالت فرهنگی در مناطق ویژه اجتماعی است.

برقراری عدالت فرهنگی اولویت کمیته امداد است

علی‌اصغر حاجی‌نقی در حاشیه برگزاری اردوهای هفتگی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت وزارت کشور و برخی از دستگاه‌های مسئول در این زمینه، اقدام به برگزاری برنامه‌های اردویی متنوعی برای افراد و خانواده‌های ساکن در مناطق ویژه اجتماعی کرده است که تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) خراسان‌رضوی افزود: فعالیت‌های اردویی از جمله برنامه‌هایی است که در تکوین و رشد شخصیت فردی و اجتماعی و غنی‌سازی فکری و اعتقادی خانواده‌های آنان نقش بسزایی داشته و دارد.

حاجی‌نقی گفت: هر جامعه‌ای متناسب با شرایط و بافت فرهنگی اجتماعی خود با انواعی از انحرافات و مشکلات رو به ‌رو است که تاثیرات مخربی روی فرایند پیشرفت آن جامعه دارد، بنابراین شناخت چنین عواملی می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی تکامل هموار سازد.

وی تاکید کرد: بدون تردید این اردوها می‌تواند محملی برای ارتقای بینش و دانش مخاطبان باشد و در نهایت سبب تغییر در ارزش‌ها و رفتار‌ها شود.

حاجی‌نقی بر لزوم برقراری عدالت فرهنگی در ارائه خدمات و اختصاص منابع به شهروندان و ساکنان مناطق حاشیه شهرها تاکید کرد و افزود: با توجه به نگرش موجود پیرامون حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی و مسائل و معضلات موجود در این‌گونه مناطق، لازم است که تدابیر ویژه‌ای برای ارائه خدمات به ساکنان این مناطق اندیشیده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در این زمینه برقراری عدالت و تساوی فرهنگی در مناطق مختلف اجتماعی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول