اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان:

شرکت توزیع برق گلستان 95 درصد مطالبات را دریافت کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: در یک سال گذشته شرکت توزیع برق توانسته 95 درصد از مطالبات خود را از مردم دریافت کند و در رده استان‌های برتر در این خصوص قرار گیرد.

شرکت توزیع برق گلستان 95 درصد مطالبات را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم شهابی بعد از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: 83 درصد از مشترکان شرکت توزیع برق گلستان را تعرفه خانگی، چهار درصد مشترکان عمومی و 1.2 درصد در بخش کشاورزی، 0.4 درصد صنعتی و 11.1 درصد سایر مشترکان را در بخش‎های دیگر مثل تجاری، تولیدی و ... تشکیل می‎دهند.

وی با بیان اینکه جمع کل مشترکان استان 556 هزار مشترک است خاطر نشان کرد: میزان مصرف برای مشترکان خانگی 47.7 درصد، 9.1 درصد مشترکان عمومی، 18.4 درصد بخش کشاورزی، 16.1 درصد صنعت و 7.6 درصد صرف سایر مصارف دیگر در استان گلستان می‎شود.

شهابی با بیان اینکه نسبت به سال 1389 مصارف صنعتی کاهش پیدا کرده است اذعان کرد: با توجه به هدفمندی یارانه و افزایش قیمت انرژی در بخش صنعتی با کاهش مصرف مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با بیان اینکه در یک سال گذشته 929 میلیارد ریال فروش انرژی برق را در استان داشته‎ایم خاطر نشان کرد: از این میزان 892 میلیارد ریال از مطالبات خود را که بالغ بر 95 درصد می‎شود وصول کرده‎ایم و در رده استان‎های برتر در این خصوص هستیم.

وی افزود: همچنین برخی از مشترکان برق در شهرستان ‎آق‎قلا به دلیل اعمال تعرفه گرمسیری شماره 3 بالغ بر 1.5 میلیارد ریال بستانکار هستند.

شهابی با بیان اینکه صددرصد خدمات این شرکت به صورت الکترونیک ارائه می‎شود یادآور شد: 14 خدمات شرکت از جمله فروش انشعاب، تصویه حساب بروز، افزایش و کاهش قدرت، جابه‎جایی لوازم اندازه‎گیری، صدور گواهی، جمع‎آوری، فعال‎سازی انشعاب، تبدیل انشعاب موقت به دائم و ... از طریق غیرحضوری و الکترونیک برای مردم میسر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان تاکید کرد: 2 هزار و 300 ساعت برای فعال‎سازی 151 دفتر پیشخوان دولت در این خصوص آموزش داده شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول