اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرائت دعای سمات در مسجد مقدس جمکران خبر داد

آغاز جشن‌های نیمه شعبان با حضور میلیونی زائران

خبرگزاری فارس: جشن‌‌ها و مراسم نیمه شعبان همزمان با شب میلاد امام عصر با حضور خیل انبوه زائران مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

آغاز جشن‌های نیمه شعبان با حضور میلیونی زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم جشن‌ها و مراسم نیمه شعبان امشب همزمان با شب میلاد امام عصر (عج) با حضور میلیون‌ها نفر از زائران مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

میلیون‌ها نفر از علاقمندان و ارادتمندان ساحت مقدس حضرت ولی عصر خود را از گوشه و کنار کشور و حتی از برخی از کشورهای جهان به مسجد مقدس جمکران رسانده‌اند تا شب میلاد آن امام همام را در این میعادگاه عاشقان سپری کنند.

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از دقایقی قبل با قرائت دعای یاسین توسط مداح اهل‌بیت سید مهدی سلحشور آغاز شده است و با برنامه‌های متنوع دیگر ادامه خواهد یافت.

در ادامه برنامه‌های امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا و تلاوت آیات کلام‌الله مجید آیت‌الله امامی‌کاشانی امام جمعه موقت تهران به ایراد سخن خواهد پرداخت و در ادامه سید حمیدرضا برقعی از شاعران اهل‌بیت به شعرخوانی می‌پردازد.

مراسم احیای شب نیمه شعبان امشب توسط حجت‌الاسلام میلانی برگزار خواهد شد و زائران مسجد مقدس جمکران شب ولادت قطب عالم امکان را تا صبح به عبادت و شب‌ زنده‌داری خواهند پرداخت.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول