اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اعلام برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان که از شب گذشته آغاز شده امشب با حضور ارادتمندان صاحب الزمان(عج) ادامه می‌یابد.

اعلام برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در شب میلاد صاحب الزمان(عج) امشب از ساعت 19 با قرائت زیارت آل یس توسط مهدی سلحشور آغاز می‌شود.

در ادامه این مراسم قرآن کریم توسط سید جواد حسینی قرائت شده و آیت‌الله امام کاشانی نیز در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت. همچنین این مراسم با شعرخوانی حمیدرضا برقعی و قرائت دعای کمیل توسط حاج احمد زین‌العابدین ادامه می‌یابد.

در ساعت دو بامداد پنجشنبه مراسم احیاء شب نیمه شعبان آغاز شده و حجت‌الاسلام والمسلمین میلانی عهده‌دار برگزار این مراسم خواهد بود.

بر اساس این گزارش مراسم‌های ویژه روز نیمه شعبان صبح فردا از ساعت 9 و 30 دقیقه در شبستان غربی مسجد مقدس آغاز شده و تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

همچنین فردا شب نیز بعد از قرائت زیارت آل یس توسط حجت‌الاسلام وافی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم در جمع زائران مسجد مقدس جمکران به سخنرانی خواهد پرداخت.

صبح روز جمعه نیز دعای ندبه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی برگزار شده و مراسم شکرگزاری خادمین و اختتامیه جشن‌ها نیز از ساعت 10 در مقابل مسجد مقام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول