اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج:

آشنایی جوانان با فرهنگ تلاش از اهداف برگزاری طرح‌های هجرت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ تلاش از اهداف بسیار مهم برگزاری طرح‌های ماندگار هجرت در سراسر کشور است.

آشنایی جوانان با فرهنگ تلاش از اهداف برگزاری طرح‌های هجرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حسین آقا‌مرادی عصر امروز در نخستین جلسه بسیج سازندگی شهرستان آوج که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام عصر (عج) اظهار کرد: امروز همه مسلمانان موظف هستند که با اتحاد، برادری و انسجام رویه در مسیر توسعه و اقتدار گام نهاده و مقدمات ظهور منجی در جهان را فراهم کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: امیدواریم که با تلاش و همت تمام مسلمانان در جهان زمینه برای اقتدار دین مبین اسلام و شکست کامل کافران و مستکبران عالم فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت و نقش بسیار ویژه امر سازندگی در سطح کشور اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که با مأیوس کردن ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب شکست نظام اسلامی شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: باید با توجه و دستگیری هر‌چه بیشتر از مردم و به ویژه روستائیان زمینه برای توسعه و آبادانی در نقاط مختلف کشور فراهم شده و مقدمات رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر مردم از مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

آقامرادی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیار مهم در برپایی اردو‌های طرح هجرت آشنایی هر‌چه بیشتر جوانان و نوجوانان جامعه با فرهنگ کار و تلاش است، عنوان کرد: اردو‌های هجرت یکی از شیوه‌های بسیار تأثیرگذار و نتیجه‌بخش برای مقاله با جنگ نرم دشمنان بوده که موجب استحکام هر‌چه قوی‌تر جوانان در برابر تبلیغات سوء دشمنان و معاندان نظام اسلامی می‌شود.

وی لزوم توجه بیشتر مسئولان به امور سازندگی و خدمات‌رسانی را بسیار حیاتی و مهم دانست و خاطر‌نشان کرد: همکاری، تلاش، و تعامل مثبت می‌توان نقش و سهم‌ بسزایی را در روند اجرای طرح‌های خدماتی و سازندگی در سطح کشور داشته باشد و موجب ماندگاری این طرح‌ها شود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج در خاتمه با بیان اینکه جوانان و نوجوانان آوجی از توانمندی بسیار بالایی برای حضور در طرح‌های هجرت بسیج سازندگی برخوردار هستند، عنوان کرد: قطعا با دغدغه و تلاش مضاعف‌تر می‌توان زمینه را برای جهش بزرگ سازندگی در کشور فراهم کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول