اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

راه‌اندازی اتاق فکر اقتصادی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: به منظور حمایت از تولید ملی، اتاق فکر اقتصادی در دشتستان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اتاق فکر اقتصادی در دشتستان

ابوالقاسم محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و اداره صنعت و معدن نقشی اساسی در تحقق شعار سال دارد.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تسهیل شرایط این قشر در دستور کار قرار دارد و از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌ریزی بسیار زیادی در این راستا انجام گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: تشکیل کارگروه تولید ملی در دشتستان از جمله برنامه‌های مهم و تاثیرگذاری است که موجبات رشد و توسعه صنعت و حمایت از تولیدکنندگان را فراهم کرده و برای تقویت این کارگروه از تمام توان و ظرفیت موجود در سطح شهرستان و استان بهره می‌بریم.

محمدزاده یادآور شد: از تولیدکنندگان شهرستان انتظار داریم نسبت به افزایش کیفیت محصولات خود اقدام کرده تا مصرف‌کنندگان با رغبت بهتری نسبت به خرید محصولات اقدام کنند.

وی اذعان داشت: ساماندهی اصناف و بازاریان از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری در دشتستان عملیاتی شده و ساماندهی بازار برازجان به عنوان بزرگ‌ترین بازار استان گامی در همین راستاست که با تلاش همه مسئولان شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان افزود: انتقال صنایع آلاینده به خارج از شهرها از جمله برنامه‌هایی است که در چند فاز عملیاتی می‌شود و در سال جاری 30 درصد از صنایع آلاینده را انتقال می‌دهیم.

محمدزاده گفت: بیش از 1500 واحد صنفی آلاینده در دشتستان وجود دارد که انتظار داریم طی 3 سال تمام این واحدها به بیرون از شهرها منتقل شوند.

وی بیان کرد: برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی در شهرستان برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و به زودی اتاق فکر اقتصادی در شهرستان راه‌اندازی می‌شود که گامی در راستای حمایت از تولید ملی است.

محمدزاده افزود: باید دست به دست هم دهیم و با وجود تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان در راستای رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول