اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

حمایت از تولید ملی نیازمند حذف بروکراسی و تشریفات زائد است

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: حذف بروکراسی و تشریفات زائد گامی مهم برای حمایت از عرصه تولید است.

حمایت از تولید ملی نیازمند حذف بروکراسی و تشریفات زائد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین محمدحسین یزدان‌پناه در حاشیه نشست مشترک مسئولان قضایی استان با صنعتگران که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کاربرد بروکراسی در هر نظام و سیستمی، بستری برای تسهیلات امور دولت و مردم است ولی در طول سه دهه پس از انقلاب هیچگونه تحولی در این زمینه نداشته‌ایم، زیرا متأسفانه به آنچه که در این زمینه از زمان طاغوت به ما رسیده بود بسنده کرده‌ایم، تا جایی که می‌توان گفت در بعضی از قسمت‌ها پَست رفت‌هایی نیز داشته‌ایم.

یزدان‌پناه با تأکید بر رضایتمندی مردم و توسعه سرمایه‌گذاری پاک خاطرنشان کرد: باید با یک دگردیسی و مهندسی اداری بسترهای لازم برای کوتاه کردن فرآیندهای اداری و روان‌سازی امور فراهم شود، زیرا در غیر این صورت ادامه این مسیر علاوه بر نارضایتی عمومی تبعات منفی دیگری را در جامعه به دنبال خواهد داشت که غیر قابل جبران است.

تزریق هدفمند نقدینگی و سرمایه در گردش نیاز مبرم عرصه تولید

بازرس کل استان قزوین گفت: با توجه به شرایط موجود واحدهای تولید، می‌طلبد که مسئولان امر در شبکه بانکی کشور با اتخاذ تدابیر مناسب و فراهم کردن بسترهای لازم و اعطای تسهیلات به کمک واحدهای تولیدی بشتابند.

وی در ادامه شناسایی و جذب تولید کنندگان واقعی توسط بانک‌ها را در راستای مشتری مداری ضروری دانست و افزود: شبکه بانکی کشور می‌تواند در این امر حیاتی گام بردارد و با ایجاد بستر مناسب، مسیر حمایت از صنعتگران واقعی را در دستور کار قرار دهد.

تحقق شعار حمایت از تولید ملی اراده همگانی را می‌طلبد

یزدان‌پناه ادامه داد: تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی نیازمند اراده ملی و همگانی است و نباید در حد شعار و مسائل صِرف تبلیغاتی باقی بماند.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت شعار سال جاری، موضوع حمایت از تولید را یک مقوله فرابخشی عنوان و تصریح کرد: باید همه آحاد جامعه اعم از دستگاه‌های دولتی و خصوصی و در رأس آنها قوای سه گانه در این امر دخالت و مشارکت داشته باشند و با برنامه‌ریزی مناسب در حوزه‌های مختلف راه را برای تحقق این امر فراهم کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول