اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم خبر داد

میزبانی قم از 3 میلیون زائر در نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: در ایام نیمه شعبان قم از 3 میلیون زائر که از اقصی نقاط کشور برای حضور در مسجد جمکران به این استان سفر کرده بودند میزبانی کرد.

میزبانی قم از 3 میلیون زائر در نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عبدالسعید حقیقی‌مقدم با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان میلیون‌ها زائر وارد استان شده‌اند گفت: تعداد زائران بر اساس فرمول‌هایی که حداقل سرنشین را در نظر می‌گیرد می‌توان تا حدود 3 میلیون نفر تخمین زد.

وی افزود: نقطه اوج حضور مردم در شب نیمه شعبان بود که تمام ظرفیت پارک‌سوارهای شهر و مسجد مقدس جمکران  تکمیل شد و با مدیریت اعمال شده و همچنین همکاری دستگاه‌های مسئول شرایط مطلوب‌تری را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

فرماندار قم با بیان اینکه نیمه شعبان سال جاری شاهد مطلوب‌ترین برگزاری مراسم نیمه شعبان بودیم اعلام کرد: با توجه به همکاری ارگان‌های مختلف سطح استان و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، برترین سطح خدمت‌رسانی به زائران محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده به زائران خاطر نشان کرد: بیمارستان صحرایی مسجد مقدس جمکران با افزایش دو برابری ظرفیت خود به بیش از هزار نفر از زائران این مسجد مقدس خدمت‌رسانی کرده است.

حقیقی‌مقدم با اشاره به ساماندهی بیش از 12 هزار نفر برای خدمت‌رسانی به زائران اعلام کرد: در ایام نیمه شعبان بیش از 210 مبلغ و مبلغه با استقرار در اطراف مسجد جمکران به اجرای فعالیت‌های فرهنگی پرداختند، همچنین بیش از 250 هزار بسته فرهنگی و 100 هزار بروشور مرتبط با مفاهیم مهدویت در بین زائران شهر کریمه اهل‌بیت توزیع شده است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول