اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت خراسان‌رضوی خبر داد

مشارکت 1500 واحد صنفی در طرح فروش فوق‌العاده ویژه ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از مشارکت بیش از هزار و 500 واحد صنفی استان در طرح فروش فوق‌العاده در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

مشارکت 1500 واحد صنفی در طرح فروش فوق‌العاده ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان‌رضوی، محمدرضا موحد با بیان اینکه فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی ویژه ایام ماه مبارک رمضان طبق سال‌های گذشته هم‌زمان با برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برگزار می‌شود، اظهار کرد : امسال با توجه به بزرگداشت روز اصناف طرح مذکور با مشارکت واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه‌های فروشندگان مرغ، ماهی و تخم‌مرغ، گوشت گوسفندی، خواربار و لبنیات و عمده‌فروشان مواد غذایی از ابتدای تیرماه آغاز شده است.

موحد گفت: در واحدهای صنفی منتخب، کالاهایی نظیر مرغ گرم با قیمت 5 هزار و 200 تومان، برنج با قیمت هزار و 900 تومان و قند با قیمت هزار و 400 تومان در فروشگاه‌های بزرگ اتکا، رفاه، روز و بازارهای شهرداری عرضه می‌شود.

وی افزود: تمام این واحدها، با نصب بنر متحدالشکل در محل مشخص شده‌اند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول