اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ایلام:

روابط عمومی‌های ادارات فاقد متولی خاص هستند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: روابط عمومی‌های ادارات فاقد متولی خاص هستند.

روابط عمومی‌های ادارات فاقد متولی خاص هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جبار قبادبیگی ظهر امروز در دیدار روابط عمومی ادارات استان با استاندار ایلام اظهار داشت: نمود این حرکت در استان ایلام کاملا ملموس و محسوس است.

وی ادامه داد: مطالبی که در این نشست مطرح می‌شود شاید ملال آور باشد اما باید اذعان داشت که ضعف نگرش به روابط عمومی سال‌هاست تبسم را بر لب دست‌اندرکاران این حرفه در استان ایلام خشکانده است.

این مسئول اضافه کرد: ما هرچه حرکت و تلاش می‌کنیم هیچگاه در مقام تصمیم‌گیری از جانب مافوق نتیجه‌ای مطلوب حاصل نمی‌شود.

قبادبیگی تصریح کرد: تا زمانیکه مسئولان ارشد ادارات با واسطه مسئولان روابط عمومی را می‌پذیرند ما نتیجه مطلوب نخواهیم گرفت.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مسئولان روابط عمومی همواره با عبور از سرعت‌گیرهای متعدد به مسئول ارشد دستگاه دست می‌یابند.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان ایلام نیز در این نشست گفت: حدود 10 سال است که در حوزه روابط عمومی اداره کل دادگستری استان ایلام فعالیت دارم.

علی کمالی‌راد افزود: کمبود نیروی انسانی ماهر یکی از مشکلات حوزه روابط عمومی‌ها بوده که باید از طریق آموزش‌ها این مشکل بر طرف شود. 

وی ادامه داد: در برخی از دستگاه‌های استان برخی از مسئولان روابط عمومی چند شغل داشته و روابط عمومی شغل پنجم آنان محسوب می‌شود.

مسئول روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام نیز در این نشست گفت: امیدواریم برگزاری این نشست‌ها نتیجه‌بخش باشد.

مژگان عالی‌پور افزود: 80 درصد دردهای ارائه شده از سوی روابط عمومی ادارات استان تنها تکرار مکررات بود که قبلا این سخنان بارها شنیده شده است.

وی ادامه داد: بارها و بارها این سخنان گفته شد، شنیده شد اما تاکنون نتیجه مثبتی از این نشست‌ها گرفته نشده است.

این مسئول اضافه کرد: من خودم عضو شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات استان ایلام بوده که تنها چند نشست مختصر در این راستا برپا شد و دیگر فعالیت مستمری انجام نشد.

مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی ایلام نیز در این نشست گفت: درد دل دوستان پیشکسوت حوزه روابط عمومی ادارات استان ایلام را با وجود سابقه کم در این حوزه کاملا قبول دارم.

رضا فاضلی افزود: قبل از این نشست تصور می‌کردم که شاید این مشکلات گریبانگیر مجتمع پتروشیمی ایلام باشد اما امروز متوجه شدم این مشکلات ساختاری است و ربطی به مجتمع پتروشیمی ایلام ندارد.

وی ادامه داد: ساختار روابط عمومی ادارات نیز قابل اصلاح بوده که باید همه در این راستا تلاش و کوشش کنند تا این مشکلات بر طرف شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول