اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام:

مدیران باید بیش از گذشته با جایگاه روابط عمومی آشنا شوند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: مدیران باید بیش از گذشته با جایگاه روابط عمومی آشنا شوند.

مدیران باید بیش از گذشته با جایگاه روابط عمومی آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهران جنگلی ظهر امروز در دیدار روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با استاندار ایلام، اظهار داشت: تا مادامی که این اتفاق به صورت کامل روی ندهد فعالیت روابط عمومی‌ها با مشکل مواجه است.

وی ادامه داد: برداشت من از وضعیت روابط عمومی ادارات استان ایلام این است که این شرایط حاصل 95 درصد طرز تفکر مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

این مسئول اضافه کرد: تنها 5 درصد شرایط موجود بر می‌‌گردد به عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان ایلام که باید این مشکل برطرف شود.

جنگلی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نیازمند و تشنه آموزش هستند، تصریح کرد: من حدود 12 سال است که در حوزه روابط عمومی شهرداری ایلام فعالیت دارم.

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: افزون بر این از سال 71 تاکنون نیز در حوزه خبر و انتشار خبر تلاش کرده و علاقه خاصی به این حوزه دارم.

مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان ایلام نیز در این نشست گفت: ساختار روابط عمومی‌ها باید اصلاح شود و در این راه همه باید کوشش کنند.

علی رستم‌زاد ادامه داد: در علوم جامعه شناسی بر این موضوع بسیار بحث شده که آیا سمت به شخص اقتدار می‌دهد و یا اینکه شخص به سمت اقتدار می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: نباید در امور اداری آدم‌های کوچک را در جایگاه‌های بزرگ قرار داد و آدم‌های بزرگ را در جایگاه‌های کوچک گذاشت.

رستم‌زاد تصریح کرد: در برخی ادارات افرادی در روابط عمومی‌‌ها قرار دارند که می‌توان از این افراد در جا‌های دیگر استفاده شود و این رویداد سبب رکود در کار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول