اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرماندار لنگرود

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی لنگرود برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی اداره‌های لنگرود با حضور معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی لنگرود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار لنگرود پیش از ظهر امروز در جلسه انتخابات شورای روابط عمومی این شهرستان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و گفتن حقایق در دولت برای مردم جزو واجبات است.

عبدالحسین داداشی، افزود: بسیاری از روابط‌ عمومی‌ اداره‌ها به دلیل عدم داشتن علم چگونگی اطلاع‌رسانی درباره خدمات انجام شده در اداره‌های مربوطه، این خدمات از دید مردم پوشیده می‌ماند.

وی، با بیان اینکه از این پس شورای روابط‌عمومی‌های شهرستان لنگرود به طور مرتب برگزار می‌شود، ابراز کرد: جلسات این شورا هر سه ماه یک بار برگزار و بازخوردهای اداره‌ها در آن بررسی می‌شود.

این مسئول، ارائه خدمات به مردم را از پشت میز و صندلی امکانپذیر ندانست و خاطرنشان کرد: باید همه وارد میدان شوند و تلاش مضاعف در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم صورت گیرد.

وی، بازدید از اقدام‌های انجام شده اداره‌ها و انعکاس آنها به مردم را مورد تاکید روابط‌عمومی‌های اداره‌های شهرستان لنگرود قرار داد و یادآور شد: ما در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم.

داداشی، از روابط‌عمومی‌های اداره‌های لنگرود خواست تا همکاری خود را با رسانه‌ها بیشتر از گذشته کنند و خدمات نهادها را از این طریق به اطلاع مردم برسانند و خود را در امر خدمات‌رسانی موفق‌تر نشان دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول