اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خبر داد

روحانی ‌محور شدن پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم از روحانی‌ محور شدن پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان و دانشجویان در این شهرستان خبر داد.

روحانی ‌محور شدن پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: 10 پایگاه اوقات فراغت زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی جهرم در تابستان امسال مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد هفت پایگاه ویژه بوستان معرفت و سه پایگاه نیز هسته جوان است.

وی افزود: پایگاه‌های اوقات فراغت از 10 تیر‌ماه جاری در سطح شهرستان جهرم فعالیت خود را آغاز می‌کنند و تا پایان شهریور‌ماه کار آنها ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان اینکه از بهترین و ارزشمندترین برنامه‌های طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی روحانی‌محور بودن پایگاه‌ها است، گفت: روحانیون باید بهترین آموزه‌های دین را در بسته‌بندی‌های مناسب در اختیار گروه‌های هدف قرار دهند.

وی ادامه داد: امروز جهاد و جهادگری در عرصه فرهنگ یکی از ارزشمندترین کارهاست که روحانیون مستقر و طرح هجرت در راس این هرم قرار گرفته‌اند.

حسینی هدف از راه‌اندازی این پایگاه‌ها را ایجاد ارتباط عاطفی بین مدرسه و مسجد برای جوانان دانست و گفت: تقویت جنبه‌های معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان با اغتنام از فرصت معنوی ماه‌های مبارک شعبان و رمضان از دیگر اهداف برگزاری پایگاه‌های اوقات فراغت است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پایگاه‌های تابستانی در قالب بوستان‌های معرفت ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی و هسته‌های فرهنگی جوان ویژه دانش‌آموزان دبیرستانی و راهنمایی طراحی شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در بوستان‌های معرفت مفاهیم دینی و اخلاقی از طریق روش‌های جذاب با حضور روحانی و مربی قرآنی به دانش‌آموزان منتقل می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: در این پایگاه‌ها آموزش‌هایی از قبیل روخوانی قرآن کریم، آزمون نماز، مسابقه حفظ 40 حدیث، آموزش نقاشی، خطاطی با رویکرد رمضان و قرآن، گفتمان والدین و برنامه‌های ورزشی و پرورشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول