اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

ترویج اندیشه الهی از رسالت‌‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ترویج اندیشه الهی در مردم و احیای ارزش‌های انقلابی از رسالت‌‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

ترویج اندیشه الهی از رسالت‌‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام عباس نظری در جلسه برنامه‌ریزی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهاد‌هایی است که از بدو پیروی انقلاب اسلامی در راستای تبلیغات دین مقدس اسلامی گاه برداشته است، افزود: این سازمان سهم بسزایی را در ترویج احکام و اشاعه فرهنگ والای دین برعهده دارد و باید با حمایت‌های بیشتر تقویت شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: لزوم احیا و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز و تقویت روح عبودیت الهی و ترویج اخلاق دینی در مردم و به ویژه در جوانان یکی از اهداف و رسالت‌های بسیار مهمی است که امروز برعهده سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور بوده و روحانیون باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه مقابله با توطئه‌چینی‌ها و شبهه‌انگیزی‌های بی‌وقفه استکبار از رسالت‌های مهم دیگری است که سازمان تبلیغات اسلامی برای جلوگیری از آن، آن را دنبال می‌کند، تصریح کرد: همه امروز باید به دنبال این مسئله باشیم که با تقویت مبانی و ارزش‌های دینی در شهر‌ها و نقاط مختلف کشوری گامی مؤثر را در راستای نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی برداشته و مقدمات نابودی و شکست طرح‌های دشمنان را مهیا کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر فعالیت‌های متعددی در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی در استان‌های مختلف کشور تاکنون انجام شده است، عنوان کرد: حضور فعال و مستمر در عرصه جنگ نرم باید همواره در افق نگاه‌های مسئولان کشور قرار داشته باشد و همه به این مهم عمل کنند تا شاهد جامعه‌ای منتظر و عدالت محور باشیم.

نظری ضرورت تخصیص اعتبارات ویژه‌تر برای برگزاری برنامه‌های غنی‌تر برای جوانان و نوجوانان کشور را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید به دنبال این باشیم که از هر ایده و تفکری که در راستای تعمیق باور‌های دینی باشد برای جوانان کشور استقبال و از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا و لزوم برپایی فعالیت‌های بیشتر در این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم که با تلاش و سعی مضاعف تمام متولیان و مسئولان امور فرهنگی در کشور در آینده‌ای نزدیک شاهد اقتدار و عزت والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون باشیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول