اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران خبر داد

راه‌اندازی آزمایشگاه درمانی در منطقه امامزاده جعفر(ع) گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران از تجهیز و آماده‌سازی آزمایشگاه درمانی در منطقه امامزاده جعفر(ع) گچساران و راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه درمانی در منطقه امامزاده جعفر(ع) گچساران

ستار اسدپور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای سلامتی مردم و ارتقای شاخص‌های سلامت در جامعه باید سعی و تلاش بیشتری صورت گیرد و با توجه به آماده بودن زیرساخت‌های لازم، همکاری مردم در این راستا ضرورت دارد.

وی ابراز داشت: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و خودکفایی در زمینه درمان در جامعه خدمات و اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

روند مطلوب توسعه مراکز بهداشتی و درمانی گچساران

رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران با اشاره به روند افزایشی و ارتقای سطح بهداشتی در ایران اسلامی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در گچساران روند مطلوبی داشته است.

اسدپور افزود: پیشرفت‌های کمی و کیفی در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان سبب افزایش ضریب سلامتی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در گچساران، این طرح را به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین برنامه‌های دولت در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی دانست.

اسدپور یادآور شد: این طرح با برنامه‌ریزی‌های ویژه در سراسر ایران اسلامی آغاز شده و در گچساران نیز ثبت‌نام از پزشکان، نیروهای پیراپزشکی و روانشناسان ادامه داد.

وی راه‌اندازی آزمایشگاه درمانی امامزاده جعفر(ع) را از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد و گفت: این آزمایشگاه به امکانات و تجهیزات استاندارد مجهز شده و به زودی افتتاح می‌شود.

300 میلیون ریال برای راه‌اندازی آزمایشگاه امامزاده جعفر هزینه شد

اسدپور با اشاره به اینکه این آزمایشگاه در محل مرکز بهداشتی و درمانی روستای امامزاده جعفر(ع) قرار دارد، ابراز داشت: یک نیروی کاردان علوم آزمایشگاهی نیز برای این آزمایشگاه استخدام شده و آزمایش‌های گروه خونی، قند خون، چربی خون، آزمایش‌های ادرار و مدفوع و کلیه آزمایش‌های اولیه که توسط پزشک عمومی تجویز می‌شود، در این آزمایشگاه قابل انجام است.

وی زیربنای ساختمان آزمایشگاه را 45 متر عنوان کرد و افزود: افزون بر 300 میلیون ریال برای تعمیرات و تجهیزات این آزمایشگاه هزینه شده است.

رئیس مرکز بهداشتی شهید علیزاده گچساران تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای منطقه امامزاده جعفر(ع) احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه درمانی در این منطقه ضرورت داشت.

وی از مردم منطقه امامزاده جعفر(ع) خواست تا با توجه به استاندارد بودن تجهیزات نصب شده در این آزمایشگاه از مراجعه به دیگر آزمایشگاه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول