اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت هرمزگان خبر داد

پایان تیرماه آخرین فرصت هرمزگانی‌ها برای شرکت در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت هرمزگان گفت: مردم استان تا پایان تیرماه فرصت دارند تا برای شرکت در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کنند و در این راستا تمام مراکز درمانی همه روزه برای ثبت‌نام مردم آماده‌اند.

پایان تیرماه آخرین فرصت هرمزگانی‌ها برای شرکت در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین‌پور ظهر امروز طی نشستی خبری با اشاره به ثبت‌نام مردم این استان در برنامه پزشک خانواده شهری اظهار داشت: مردم باید در راستای بهره‌مندی از خدمات رایگان سلامت در بخش بهداشت و درمان در برنامه پزشک خانواده شهری ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: پایان تیرماه آخرین فرصتی است که مردم می‌توانند در طرح پزشک خانواده شهری ثبت‌نام کنند و در این راستا مراکز بهداشتی درمانی شهری همه روزه از ساعت 17 تا 20 ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت هرمزگان افزود: مردم می‌توانند با داشتن مدارکی هم‌چون شناسنامه و کارت ملی همه اعضای خانواده، دفترچه بیمه و هم‌چنین کدپستی با مراجعه به مراکز مشخص شده در برنامه مراجعه و ثبت‌نام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان توصیه کرد: مردم ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده شهری را به روزهای آخر موکول نکنند و در مهلت اعلام شده که تا پایان تیرماه سال‌ جاری است، اقدام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری رسانه‌های ارتباط جمعی، سازمان‌های بیمه‌گر، پزشکان و نیروهای ارائه دهنده خدمات سلامت و مردم استان این برنامه به خوبی در استان هرمزگان به عنوان استان پیشرو اجرا شود.

حسین‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف اجرای این طرح، بیان داشت: با اجرای طرح ملی پزشک خانواده شهری هزینه‌های مردم برای دریافت خدمات با کیفیت بهداشت و درمان کاهش پیدا می‌کند و در سطح نخست هزینه‌های درمانی نیز رایگان می‌شود.

به گفته حسین‌پور در واقع این طرح با هدف تحقق عدالت در سلامت و دسترسی همه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و با کیفیت در استان هرمزگان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه هر یک از پزشکان با تحت پوشش قرار دادن جمعیت بین 500 تا 2 هزار و 500 نفر در هر یک از مراکز ارائه خدمات پزشک خانواده شهری، به جامعه خدمت‌‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول