اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه روستایی

خبرگزاری فارس: مطالبات داروخانه‌های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی تا پایان اردیبهشت ماه سال 91 پرداخت شد.

پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول امور دارویی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: مطالبات ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری داروخانه‌های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، که در 107 مرکز فعالیت می‌کنند و خدمات دارویی را به بیمه‌شدگان روستایی ارائه می‌دهند به حساب آن‌ها واریز شد.

سیداحمد نقوی افزود: با پرداخت مطالبات دارویی تا پایان اردیبهشت ماه داروخانه‌های طرف قرارداد هیچ مطالبه معوقه‌ای ندارند و پرداخت مطالبات آن‌ها به روز است که این موضوع باعث افزایش رضایتمندی داروخانه‌های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی و به تبعه آن ارائه خدمات دارویی مناسب به مردم محروم مناطق روستایی می‌شود.

بر اساس این گزارش همچنین بخش ارتودنسی در بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز، به منظور ارائه خدمات تخصصی ارتودنسی، راه‌اندازی شد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر در این مورد گفت: با راه‌اندازی این بخش در بیمارستان امیر شیراز، خدمات تخصصی ارتودنسی از جمله ردیف‌کردن دندان‌های نامنظم، درمان ناهنجاری‌های فکی و دندانی، درمان‌های اصلاح رشد کودکان دارای ناهنجاری‌های اسکلتی و درمان‌های ارتوسرجری در بزرگسالان دارای ناهنجاری‌های اسکلتی شدید، به بیماران ارائه می‌شود.

رضا ملک‌نسب افزود: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به بیمارستان آنکولوژی امیر واقع در فرهنگ شهر، از این خدمات تخصصی دندان‌پزشکی با تعرفه دولتی استفاده کنند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول