اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان بوشهر مطرح کرد

شبکه‌های ماهواره‌ای ترفند مهم دشمن برای انحراف جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: دشمن از راه فرهنگی و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای انحراف جوانان و خدشه‌دار کردن اعتقادات آنان سرمایه‌گذاری کرده است.

شبکه‌های ماهواره‌ای ترفند مهم دشمن برای انحراف جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد بهشت‌آئین ظهر امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان بوشهر به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای با برنامه‌های غیراخلاقی در انحراف جوانان ایران اسلامی تأثیر بسیار زیادی دارد که باید خانواده‌ها این موضوع را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: در حال حاضر دشمن از راه فرهنگی و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای انحراف جوانان و خدشه‌دار کردن اعتقادات آنان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی به جنگ نرم اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با جنگ نرم که به مراتب سخت‌تر از جنگ گرم است نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده است و با ایجاد شبکه‌‌های ماهواره‌ای که شبانه‌روز و فعالانه عمل می‌کنند در راستای منحرف کردن این نسل تلاش می‌کنند.

بهشت‌آئین در ادامه افزود: بر اساس بررسی‌های دقیق مشخص شده است استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در بروز بسیاری از حوادث و آسیب‌های اجتماعی خصوصاً در نسل جوان نقش بسزایی داشته است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به تلاش پلیس در راستای برقراری امنیت اجتماعی تصریح کرد: مطمئناً خانواده‌ها با نظارت مطلوب بر فرزندانشان و ایجاد محیطی سالم در خانه، مهم‌ترین افراد در برقراری امنیت در جامعه محسوب می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر نیز گفت: آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین چالش‌های اساسی جوامع امروزی است که می‌تواند ضربه‌های جبران‌ناپذیری را به جوامع وارد کند که باید آن را جدی گرفت.

غلامرضا خضری آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین چالش‌های اساسی جوامع امروزی نام برد و گفت: در زمینه پیشگیری از آن، رسانه‌ها مهم‌ترین نقش را داشته که می‌توانند با اطلاع‌رسانی درست و کامل در تحقق این امر مهم نقش داشته باشند.

معاون اجتماعی پلیس بوشهر تصریح کرد: اگر چه بسیاری از موانع در حوزه رسانه رفع شده است اما نیازمند کارزار رسانه‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن هستیم تا بتوانیم قدم‌های مؤثری را در راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برداریم.

وی در ادامه به فعالیت این معاونت در راستای آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن اشاره کرد و افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و راه حل‌های پیشگیری از آن را در اولویت کاری خود قرار داده، به طوری که تاکنون در این راستا در 3 ماهه نخست سال جاری بیش از 30 جلسه و نشست با ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار کرده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول