اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

استکبار با هزاران شبکه ماهواره‌ای به جنگ ایران آمده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: استکبار جهانی امروز با مسلح کردن هزاران شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی و مجازی سلامت جامعه اسلامی ما را نشانه گرفته است.

استکبار با هزاران شبکه ماهواره‌ای به جنگ ایران آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با تبریک حلول ماه شعبان و فرارسیدن میلاد امام عصر (عج) اظهار داشت: شاخصه جامعه منتظر برخورداری از نعمات الهی همراه با امنیت و آرامش است که شاکله این امنیت را معنویت در بر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:‌ این ایام مبارک  و فرخنده که تابلوی برجسته آن میلاد ذخیره آخر الهی است در حقیقت نشانگر کاروانی است که از بعثت پیامبر گرامی اسلام آغاز شده و منتهی به حکومت جهانی و فراگیر اسلام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه از زمان بعثت نبی مکرم اسلام تاکنون هدایت بشر به دست ائمه معصومین و انسان‌های صالح انجام شده است، یادآور شد؛ اینگونه وعده داده شده که پرچم جهانی اسلام برای یک حکومت واحد و صلح جهانی و همچنین برای سربلندی بشریت به دست امام زمان (عج) برافراشته شود.

احمدی‌مقدم انقلاب اسلامی را ادامه راه مکتب اهل بیت و ائمه اطهار توصیف کرد و گفت: ‌امروز ایران اسلامی ما با وجود همه شیطنت‌ها و چالش‌های دشمنان همچنان با ثبات ایستاده و کوچکترین باجی به دشمن نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: این حرکت برگرفته از مکتب عاشورا و قیام امام حسین است چرا که این قیام برای احیای دین و امر به معروف و نهی از منکر شکل‌گرفته تا ارزش‌های الهی در جامعه نهادینه شود.

این مسئول تصریح کرد: عده‌ای سوال می‌کنند که چرا خودتان را پیرامون این موضوع درگیر می‌کنید و برخی‌ها نیز از این موضوع دفاع می‌کنند و معتقدند چون زورمان نمی‌رسد آن را ادامه ندهیم و عده‌ای دیگر نیز اصلا این موضوع را نمی‌پذیرند.

احمدی مقدم گفت: این همان مسئله‌ای است که در قیام امام حسین نیز مدنظر بوده که نباید ارزش‌ها جابجا شده و اگر کسی بخواهد امر به معروف و نهی از منکر کند او را مورد مذمت قرار دهیم.

این مقام ارشد انتظامی کشورمان در پایان سخنان خود افزود: در چنین اوضاع و احوالی دشمن امروز با تمام خباثت به میدان آمده است تا انقلاب اسلامی ما را دچار چالش کند که در این زمینه یک هوشمندی و مراقبت ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول