اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان خبر داد

پرداخت 360 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‎های بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: در حال حاضر بانک کشاورزی 360 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی پرداخت کرده است.

پرداخت 360 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‎های بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در حاشیه دوازدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: بانک کشاورزی 7.5 میلیارد تومان به عنوان تنخواه برای پروژه‎ها منظور کرده ولی 60 میلیارد تومان طرح به ستاد معرفی شده است که در ستاد 46 میلیارد تومان آن به تصویب رسید.

وی یکی از دلایل عدم پرداخت وام‎ها را عدم احراز شرایط کشاورزان بیکار عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه شرایطی که از سوی ستاد و بانک تعریف شده با یکدیگر متفاوت است که این امر بروز مشکلاتی را به وجود می‎آورد.

فرماندار گرگان بیان کرد: متاسفانه برخی از طرح‎هایی که به ستاد ارائه می‎شود با لیست طرح‎هایی که در بانک کشاورزی موجود است قابل تطبیق نیست و طرح‎های ارائه شده از سوی ستاد، مشمول تسهیلات بانکی نمی‎شوند.

گرزین تعیین تکلیف اراضی بالادستی را یکی دیگر از دغدغه‎های شهرستان دانست خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اراضی بالادستی در اختیار شهرستان شاهرود است، هیچ پروژه دولتی و یا خصوصی را نمی‎توان در آن محدوده اجرایی کرد.

وی خواستار پیگیری صنایع تبدیلی بخش کشاورزی برای جلوگیری از خسارت محصولات در شهرستان گرگان شد.

فرماندار گرگان اذعان کرد: طی سه الی چهار سال اخیر، بخش کشاورزی بازار را نیز متزلزل کرده که این مهم مستلزم برنامه‎ریزی مناسب است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول