اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

باید نگاه دولت به بخش کشاورزی عوض شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه دولت به بخش کشاورزی عوض شود.

باید نگاه دولت به بخش کشاورزی عوض شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری بعد از ظهر امروز در جمع تشکل‎های کشاورزی استان اظهار داشت: بخش کشاورزی نیازمند حمایت بیشتری از سوی دولت است.

وی تصریح کرد: برای تامین کود کشاورزان، چالشی بین وزارت نفت و وزارت کشاورزی وجود داشت ولی نباید تاوان این موضوعات متوجه کشاورزان باشد چرا که تاخیر در برداشت محصولات کشاورزی خسارت‎هایی را به کشاورزان وارد می‎آورد که حتی مشمول حمایت بیمه نیز قرار نمی‎گیرند و این مسئله سبب نابودی کشاورزی می‎شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت تولیدات داخلی پشت پا زدن به تحریم‎هاست متذکر شد: بخشی از تحریم‎ها با تقویت تولیدات داخلی از جمله کشاورزی مرتفع می‎شوند که انتظار است نگاه دولت به کشاورزی بهتر از گذشته و با حمایت بیشتری همراه باشد.

طاهری یکی دیگر از اشکالات بخش کشاورزی را در قیمت‎گذاری محصولات عنوان کرد و افزود: کشاورزان باید از الان بدانند محصولی که برای دو ماه آینده قرار است بکارند، با چه قیمتی از آنها خریداری خواهد شد تا بر اساس توجیهی که ارزیابی می‎کنند اقدام به کشت و کار شود.

وی اضافه کرد: اعلام قیمت محصولات توسط دولت، یک هفته قبل از برداشت محصول، گاهی اوقات سبب ضرر و زیان در بخش کشاورزی است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید در هنگام معضل به فکر چاره‎جویی باشیم متذکر شد: یکی از اهدافی که مجمع نمایندگان پیگیری می‎کند برگزاری نشست‎هایی در فواصل منظم در راستای آسیب‎شناسی بخش کشاورزی است تا در این میان، کشاورزانی که موتور محرکه اقتصاد کشور هستند مورد خسارت و آسیب قرار نگیرند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول