اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

با بدحجابی در طرح‌های دریا برخورد شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خواهان ارائه برنامه‌های متناسب با این ایام و مقابله با مظاهر بی‌حجابی، بدحجابی و منکرات اخلاقی در محل طرح‌های دریا شد.

با بدحجابی در طرح‌های دریا برخورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه  این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی امام جمعه محمودآباد در آغاز این جلسه بیان کرد: یکی از خواسته‌های اصلی مردم ما در سال جاری، تقویت اصول و ارزش‌های فرهنگی کشور است که شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.

اسماعیلی تصریح کرد: قوای سه‌گانه نیز باید نسبت به ساماندهی فرهنگ عمومی عنایت داشته باشند و با برنامه‌ریزی مناسب تقویت فرهنگی را به طور جدی دنبال کنند.

امام جمعه محمودآباد افزود: ما هم به عنوان اعضای شورای فرهنگ عمومی باید بر اساس هدف‌گذاری حرکت کنیم چراکه شاکله اصلی هر نظام، فرهنگ آن است و ریشه اصلی ملت ما نیز در دینداری، ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی است و مقابله با منکرات اخلاقی و فرهنگی  نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خواستار ارائه برنامه‌های متناسب با این ایام و مقابله با مظاهر بی‌حجابی، بدحجابی و منکرات اخلاقی در محل طرح‌های دریا شد.

در ادامه جلسه جواد واحدی فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد بیان کرد:  باید در حوزه مسائل فرهنگی و مبتلا به جامعه از سوی ریاست شورای فرهنگ عمومی با مساعدت اعضا هدف‌گذاری و بسته فرهنگی تعریف شود.

واحدی افزود: بر اساس هدف‌گذاری صورت‌گرفته برنامه‌ها و وظایف هر دستگاه عضو نیز تبیین شود تا هر دستگاهی بر اساس برنامه‌ها به وظایف خود عمل کند.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: در تبیین اهداف و برنامه‌ها مسائل مهمی همچون حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با فرقه‌های ضاله باید مدنظر دقیق و همه‌جانبه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: در این راه باید از خانواده‌ها شروع کرد چراکه خانواده هسته اصلی اجتماع است و در مرحله بعد مدارس و دانشگاه‌ها باید مدنظر قرار گیرند.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد بیان کرد: تحقق اهداف شعار سال و ارائه راهکارهای فرهنگی مناسب برای رسیدن به این اهداف می‌تواند از برنامه‌های اصلی شورا در سال 91 باشد.

حمیدرضا کوزه‌گر با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با مساعدت همه اعضا تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول