اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری همایش حج و اقتصاد

نرم‌افزارهای حج و زیارت عرضه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج گفت: نرم‌افزارهای تخصصی حج و زیارت همزمان با برگزاری همایش حج و اقتصاد عرضه خواهند شد.

نرم‌افزارهای حج و زیارت عرضه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی امروز در نشست خبری که در پژوهشکده حج و زیارت برگزار شد با اشاره به تدوین 10 نرم‌افزار تخصصی در زمینه حج و زیارت گفت: در همایش حج و اقتصاد که پنجشنبه این هفته در تهران برگزار می‌شود، این نرم‌افزارها رونمایی خواهند شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز نرم‌افزارهای تولید شده خاطر نشان کرد: دسترسی سریع و آسان به منابع، دستیابی به منابع اصیل، عرضه تالیفات حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و... از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزارها به شمار می‌رود.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج خاطر نشان کرد: در همایش حج و اقتصاد نسبت به عرضه این نرم‌افزارها اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم بازخوردهای لازم از سوی پژوهشگران و اندیشمندان را دریافت کنیم.

وی با اشاره به این نرم‌افزارهای ده‌گانه خاطر نشان کرد: «زائر» از جمله نرم‌افزارهایی است که ویژه زائران حج تمتع و عمره مفرده تدوین شده و متن کامل 80 عنوان کتاب در موضوعات گوناگون ویژه زائران حج را ارائه کرده است.

برکت‌رضایی احکام و مناسک را عنوان دیگر نرم‌افزار تهیه شده دانست و افزود: در این نرم‌افزار متن کامل 54 جلد و 58 عنوان مقاله در موضوع احکام و مناسک حج گردآوری شده است.

وی «حج» را نام عنوان نرم‌افزار دیگری ذکر کرد که در آن متن کامل 68 جلد کتاب و 110 عنوان مقاله در زمینه اسرار و معارف حج ارائه شده است.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج با اشاره به تهیه نرم‌افزار اماکن و آثار اسلامی گفت: در این نرم‌افزار متن کامل 52 کتاب و 265 عنوان مقاله با موضوع اماکن و آثار اسلامی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وی کتابخانه جامع حج را از دیگر نرم‌افزارهای تولید شده دانست و یادآور شد: در این نرم‌افزار متن کامل 700 جلد کتاب منتشر شده بعثه و متن کتاب الحج و کتاب العمره ارائه شده است.

برکت‌رضایی اعتقادات و پاسخ به شبهات، مکتب الحج، سفرنامه و خاطرات حج و عتبات عالیات را از دیگر نرم‌افزارهای تولید شده در زمینه حج و زیارت عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول