اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگی بهزیستی:

اعزام 10 هزار مددجو به عتبات و حج عمره نهایی شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگی سازمان بهزیستی گفت: اعزام 10 هزار مددجو به عتبات و حج عمره نهایی شده است.

اعزام 10 هزار مددجو به عتبات و حج عمره نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی، جمال زنگیشه اظهار کرد: تلاش می‌شود همه‌ ارکان سازمان در راستای این حرکت فرهنگی جهت‌گیری کنند زیرا هماهنگی بخش‌های مختلف سازمان، برنامه‌های فرهنگی را بهتر و اثرگذارتر می‌سازد.

عضو شورای فرهنگی سازمان بهزیستی کشور افزود: اکنون که به انتهای برنامه‌ مهر هشتم در سال جاری رسیده‌ایم، می‌توانیم ارزیابی کاملی از این برنامه‌ مفید فرهنگی ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: براساس نظرسنجی میدانی که همکاران ما در بهزیستی خراسان‌رضوی از این برنامه داشته‌اند، بیش از 98 درصد مددجویان از اجرای این برنامه ابراز رضایت کرده‌اند و این امر نشان‌ دهنده تأثیر مثبت و سازنده‌ برنامه‌ مهر هشتم در روحیه مددجویان است.

عضو شورای فرهنگی سازمان بهزیستی، اظهار داشت: علاوه بر این در طول اجرای برنامه، وزیر رفاه، معاون وزیر، رئیس سازمان بهزیستی، بازرس ویژه، و اعضای شورای فرهنگی سازمان از چگونگی اجرای برنامه بازدید داشته‌اند و در جلساتی که با آنها داشته‌ایم همگی از اجرای برنامه ابراز رضایت کردند.

زنگیشه با بیان اینکه اعتبارات برنامه‌های فرهنگی را در وهله‌ اول، مرهون لطف ائمه اطهار و ولایت عظمای فقیه هستیم، گفت: اگر چه اطمینان داریم اعتبارات این برنامه، به صورت کامل با نظر مساعد آقا امام زمان (عج) تأمین می‌شود، لکن از نظر اداری و برنامه‌ریزی مالی، اقدامات لازم برای تأمین اعتبارات لازم صورت گرفته و اکنون درصدد تامین منابع اجرای مراحل بعدی طرح آفتاب هستیم.

عضو شورای فرهنگی بهزیستی تأکید کرد: اعزام 10 هزار مددجو به مشهد مقدس، بخش اول طرح بود که با موفقیت کامل و بدون حتی یک روز تأخیر در برنامه یا بی‌آنکه اشکالی در اجرای این برنامه‌ بزرگ و مهم صورت پذیرد، اجرا شد.

وی افزود:‌ اکنون نوبت مراحل بعدی طرح یعنی اعزام همین تعداد از مددجویان به عتبات‌عالیات است که واقعاً کار بزرگ و دشواری است و امیدواریم با لطف امام حسین (ع) و معصومین (ع) به انجام برسد.

عضو شورای فرهنگی بهزیستی اطمینان داد: رایزنی‌ها و جلسات مهمی برای تأمین اعتبارات این سفرها انجام شده و از بابت منابع این طرح‌ها کوچک‌ترین مشکلی وجود ندارد و می‌توانیم بگوییم موضوع اعزام مددجویان به عتبات و عمره مفرده، نهایی شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول