اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات پلیس فیروزکوه خواستار شد

راه‏اندازی کمپ‏های ترک اعتیاد در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، راه‏اندازی کمپ‏های ترک اعتیاد را در فیروزکوه ضروری دانست.

راه‏اندازی کمپ‏های ترک اعتیاد در فیروزکوه

علی عربی امروز در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: وجود و راه‏اندازی کمپ‏های ترک اعتیاد توسط اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه برای پاک‏سازی افراد معتاد و برگشتن آنها به زندگی دوباره در این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر، با به وجود آمدن تغییر در استعمال مواد مخدر، مصرف "کراک" در فیروزکوه به ندرت دیده می‏شود، اما متأسفانه کشفیات مخدر صنعتی "شیشه" بیش از 100 درصد رشد داشته است.  

عربی از دیده نشدن هیچ‏گونه سابقه اعتیاد در مدارس شهرستان فیروزکوه ابراز خرسندی کرد و افزود: آن دسته از افرادی که در سطح جامعه به دام اعتیاد سقوط می‏کنند، توانایی "نه گفتن" را ندارند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در ادامه گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم از سوی نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه، در حال حاظر با کاهش ترانزیت و استعمال مواد مخدر در منطقه مواجه هستیم.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول