اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان میانه:

اشتغالزایی مهم‌ترین راه مقابله با اعتیاد جوانان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه مافیای بین‌المللی با هجمه مواد مخدر به کشور ما حمله کرده و برای جوانان ما برنامه دارد، گفت: اشتغالزایی مهم‌ترین راه مقابله با اعتیاد جوانان است.

اشتغالزایی مهم‌ترین راه مقابله با اعتیاد جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از فرمانداری میانه، تقی خلفاپور در دیدار با مردم روستای آچاچی میانه با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای جوانان مهم‌ترین برنامه‌ای است که سبب کاهش بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد، بر اهتمام دولت و مسئولان در زمینه اشتغالزایی تاکید کرد.

فرماندار میانه، مشکلات طرح هادی داخل روستا، تعیین تکلیف قسمتی از جاده ترانزیت که در داخل روستا قرار دارد، ارتقای آچاچی از روستا به شهر، استقرار پاسگاه آچاچی در روستا و نوسازی برخی امکانات زیربنایی روستا را از جمله مصوباتی خواند که باید در زمان‌بندی معینی اجرایی شود.

وی با اشاره به فشارهایی که از طرف استکبار جهانی به خصوص اسرائیل صهیونیست و آمریکا بر کشور ما وارد شده، گفت: یا باید در مقابل دشمن تسلیم شویم و یا اگر خواهان اسلام هستیم باید هزینه کرده و ایستادگی کنیم زیرا ملت ایران ملتی غیور است که همواره در برابر دشمنان اسلام ایستاده‌ است.

خلفاپور افزود: همچنان که در راه اعتلای شهرستان برای دولت استراحت نیست ما همه وظیفه داریم شبانه‌روز برای آبادانی و توسعه شهرستان تلاش کنیم زیرا حدود 130 روستای شهرستان میانه راه مناسب نداشته و از 400 روستا نیز تنها حدود 70 روستا گاز دارد.

وی با بیان اینکه به خاطر محدودیت‌هایی از این قبیل است که تعداد کثیری از ساکنان روستاها مهاجرت کرده‌اند، گفت: برای مقابله با این امر کارهایی را آغاز کرده‌ایم که از مهم‌ترین این امور اشتغالزایی است.

فرماندار شهرستان از اهالی روستاها خواست تا اگر سرمایه‌گذاری می‌شناسند که از شهرستان رفته و صاحب سرمایه است، از وی برای سرمایه‌گذاری دعوت به عمل بیاورند.

خلفاپور تصریح کرد: آمار بیکاری در شهرستان بالا است و این مسئله برای مردم و مسئولان ضعف محسوب می‌شود.

وی در پایان از مسئولان خواست تا آچاچی به عنوان دروازه شهرستان توجه ویژه کنند تا هنگام ورود مسافران به شهرستان میانه روستای آچاچی جلب توجه کند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول