اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی:

حجاب به معنای محدود کردن حوزه مسئولیت زن نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حجاب هرگز به معنای محدود کردن حوزه مسئولیت زن نیست و کسانی که تصور می‌کنند حجاب آزادی آنان را محدود می‌کند در واقع از قبول مسئولیت شانه خالی می‏‌کنند.

حجاب به معنای محدود کردن حوزه مسئولیت زن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نسرین پیرسمساری بعدازظهر امروز در همایش حجاب و عفاف در تبریز، با بیان اینکه آینده جهان از آن کسانی است که در عین آزادی، مسئولیت‌پذیر هستند، اظهار داشت: حجاب هرگز به معنای محدود کردن حوزه مسئولیت زن نیست و کسانی که تصور می‌کنند حجاب آزادی آنان را محدود می‌کند در واقع از قبول مسئولیت شانه خالی می‏‌کنند و آزاد از هر تعهدی سربار دیگران می‏‌شوند.

وی با بیان اینکه علما همیشه در صحنه حاضر هستند، از آنان خواست در زمینه آگاهی‌بخشی به جوانان در خصوص آثار عفاف و حجاب نقش بسزایی داشته باشند.

پیرسمساری همچنین بر نقش‌آفرینی بیشتر رسانه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تاکید کرد.

وی از نیروی انتظامی نیز خواست با تبرج و ابتذال در سطح جامعه قاطعانه برخورد کند.

در این مراسم که به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف برگزار شد، آیت‌الله توکل از استادان اخلاق به بیان مطالبی در خصوص راهکارهای رسیدن به سعادت معنوی و آثار و برکات تقوا در زندگی پرداخت.

همچنین در این مراسم بیانیه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی در خصوص لزوم پرداخت بیشتر به مسأله عفاف و حجاب از سوی مسئولان قرائت شد.

در این بیانیه از رسانه ملی خواسته شده با تجدید نظر در برنامه‌ها و تولیدات خود، نقش خود را در نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب به درستی ایفا کند.

این بیانه همچنین خطاب به مسئولان دولتی تاکید می‌کند ضمن تدوین برنامه جامع فرهنگی با در نظر گرفتن الگوی اسلامی- ایرانی پوشش، از ورود، تولید و عرضه محصولات مغایر با فرهنگ اسلامی و عفت عمومی جلوگیری کنند. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول