اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

بازسازی مناطق زلزله‌زده نیشابور با تسهیلات بانکی با سود 4 درصد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: مناطق زلزله‌زده نیشابور با تسهیلات بانکی 4 درصد بازسازی می‌شود.

بازسازی مناطق زلزله‌زده نیشابور با تسهیلات بانکی با سود 4 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌علی شایان‌فر در حاشیه جلسه کارگروه ساماندهی و ایمن‌سازی شهر خرو، اظهار کرد: به منظور تشویق مردم به مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان نیشابور، تسهیلات بانکی با سود 4 درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه این امر از مصوبات هیئت وزیران است، ادامه داد: با توجه به وقوع زلزله در نیشابور، در تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری این مصوبه تصویب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای این مصوبه، در حال حاضر این مصوبه از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای اجرا به بانک‌های عامل شامل ملی، صادرات، ملت، رفاه و سپه ابلاغ شده است.

وی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای باسازی مناطق زلزله‌زده گفت: در زلزله نیشابور به 8 هزار واحد مسکونی آسیب وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی افزود: از این 8 هزار واحد مسکونی زلزله‌زده نیشابور، یک‌ هزار و 500 واحد در شهر خرو، حدود 900 واحد در نیشابور و بقیه در 240 روستای زلزله‌زده قرار دارد که با تسهیلات فوق مورد بازسازی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول