اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

پاسداری از مرزهای هویتی جامعه اصلی‌ترین وظیفه ثبت‌ احوال است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: پاسداری از مرزهای هویتی جامعه اصلی‌ترین وظایف ثبت ‌احوال است.

پاسداری از مرزهای هویتی جامعه اصلی‌ترین وظیفه ثبت‌ احوال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در پایان کار گردهمایی مدیران کل ثبت ‌احوال کشور در مشهد، اظهار کرد: پاسداری از مرزهای هویتی جامعه از اصلی‌ترین وظایف ثبت احوال است.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: تمدن کهن ایران زمین همواره زبانزد و چراغ راه مردم جهان بوده و کشور ما یکی از حوزه‌های تمدن‌ساز و تاثیرگذار تاریخ بشریت است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در هویت‌بخشی ایران در عرصه‌های بین‌المللی گفت: مردم ایران از دیرباز دارای هویت و شخصیت مثال‌زدنی بوده‌اند و انقلاب اسلامی ایران به این هویت ارزش و اعتبار تازه‌ای بخشید.

صلاحی با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین در ثبت احوال، گفت: این امر با توجه به نقش موثر این نهاد در توسعه پایدار کشور همواره باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر دفاع از مرزهای هویتی و حریم انقلاب اسلامی به عنوان یک تکلیف باید دنبال شود.

وی با تاکید بر دفاع از مرزهای هویتی و حریم انقلاب اسلامی ادامه داد: دفاع از مرزهای هویتی و حریم انقلاب اسلامی منطبق با آموزه‌های دینی و اعتقادی و به صورت جدی انجام می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان‌رضوی در همه زمینه‌ها در ردیف استان‌های برتر کشور است، اداره‌کل ثبت احوال استان نیز باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق در ردیف برترین‌های کشور در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین و نیز به روز بودن اطلاعات و ثبت وقایع حیاتی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موقعیت استان خراسان‌رضوی و وجود بارگاه منور رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت در این استان توفیق بزرگی برای مسئولان است، باید از این فرصت برای خدمت بی‌منت به زائران امام رضا (ع) استفاده کرد.

در پایان این گردهمایی برترین‌های ثبت احوال کشور با حضور رئیس این سازمان و استاندار خراسان‌رضوی تقدیر شدند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول