اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح حافظان حجاب برتر

3000 دانش‌آموز کاشانی مزین به حجاب برتر شدند

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان فرماندار ویژه کاشان گفت: از ابتدای اجرای طرح حافظان و حامیان حجاب برتر در این شهرستان سه هزار دانش‌آموز دختر مقطع ابتدایی به حجاب برتر مزین شدند.

3000 دانش‌آموز کاشانی مزین به حجاب برتر شدند

لیلا وطن‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به آغاز طرح حافظان و حامیان حجاب برتر در کاشان از سال 1389 اظهار داشت: این طرح با هدف فرهنگ‌سازی حجاب برتر به صورت ریشه‌ای ویژه دختران در رده سنی 9 تا 12 سال در حال اجراست.

وی افزود: این طرح به همت امور بانوان فرمانداری ویژه کاشان و با همکاری مؤسسه ریحانة‌النبی قم و آموزش و پرورش کاشان برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان فرماندار ویژه کاشان به طرح خوش‌حجابی ویژه دختران رده سنی هفت تا 14 سال این شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در قالب این طرح دختران خوش‌حجاب شناسایی و به آنها کارت خوش‌حجابی اعطا می‌شود.

وطن‌خواه افزود: در قالب این طرح دارندگان کارت خوش‌حجابی برای ترویج و نهادینه کردن حجاب برتر و عفاف در شهرستان با شعبه حجاب امور بانوان فرمانداری ویژه کاشان مشارکت می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم آموزش حجاب برتر و عفاف و نهادینه‌کردن آن در سنین کودکی بیان داشت: همانگونه که تجربه نشان داده اگر ترویج حجاب و عفاف در قالب طرح‌‌هایی برنامه‌ریزی شده از سنین پایین صورت گیرد نتایجی بسیار مطلوب‌تر و ماندگار‌تر حاصل می‌شود به طوری که حتی  می‌توانند الگو و عامل تأثیر‌گذار در مادران خود باشند.

مسئول کمیته حجاب و عفاف شهرستان کاشان با گرامیداشت 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب و سالروز قیام خونین مردم مشهد در مسجد گوهرشاد عنوان کرد: به منظور تکریم این اقدام انقلابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف جشنواره بانوی مهر ویژه بانوان کاشان عصر امروز برگزار می‌شود.

به گفته وی، این جشنواره که حاصل اتاق فکر کمیته حجاب و عفاف کاشان است به صورت نمادین و به منظور مقابله با بدحجابان در خیابان شهید رجایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: نمایشگاه پوشش اسلامی نیز به همت دانشکده فدک، دانشگاه کاشان و ریحانة‌النبی به مدت دو روز از برنامه‌های جنبی این جشنواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول