اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه خواهران قوچان:

شاخص‌ترین ویژگی زن ایرانی عفاف و حجاب است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه خواهران قوچان با بیان اینکه شاخص‌ترین ویژگی زن ایرانی عفاف و حجاب است، گفت: زن ایرانی در پرتو حجاب می‌تواند به الگویی موثر برای تمامی زنان منطقه تبدیل شود.

شاخص‌ترین ویژگی زن ایرانی عفاف و حجاب است

زهره زارع صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: عفاف و حجاب موضوعی نیست که مربوط به یک نهاد خاص باشد بلکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند همکاری تمام نهادهای فرهنگی و مذهبی شهرستان است.

وی با اشاره به 21 تیرماه و روز ملی حجاب و عفاف گفت: پیشرفت امروز زنان ایرانی در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، ایمانی در پرتو حجاب و عفاف صورت گرفته است.

زارع افزود: عفاف و حجاب امری فقط مختص زنان و دختران نیست بلکه زن و مرد در کنار هم باید این امر الهی و واجب را رعایت کنند.

رئیس حوزه علمیه خواهران قوچان افزود: نقش مسئولان نظام در ترویج هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ حجاب و عفاف از اهمیت و اولویت زیادی برخوردار است.

رئیس حوزه علمیه خواهران قوچان افزود: تمام اقشار جامعه ایرانی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مسئول هستند و باید در نهادینه کردن این فرهنگ الهی و غنی در سطح جامعه و خانواده‌ها تلاش کنند.

زارع گفت: حجاب و عفاف نشانه‌ای برای زندگی، کرامت و هویت زن ایرانی مسلمان ایرانی است و زن ایرانی در پرتو حجاب می‌تواند به الگویی موثر برای تمامی زنان منطقه تبدیل شود.

رئیس حوزه علمیه خواهران قوچان تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف پلید برنامه‌های مخرب ماهواره مقابله با حجاب و عفاف است تا فساد، فحشاء و بی‌ بند و باری را از این طریق در بین جوانان کشورمان ترویج کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول