اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه قم:

دشمن با رواج بد‌حجابی قصد شکست انقلاب را دارد

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه علمیه قم گفت: دشمن با رواج بدحجابی و فساد قصد شکست انقلاب اسلامی را دارد.

دشمن با رواج بد‌حجابی قصد شکست انقلاب را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام سیدحسن سعیدی ظهر امروز در همایش بزرگ نقش آگاهی‌بخشی عمومی در کاهش آسیب‌های اجتماعی که در مصلی امام ‌خمینی شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار کرد: درخت انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا رشد کرده و بیمه شده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی با فساد جوانان قصد ضربه‌ زدن به نظام جمهوری اسلامی و شکست انقلاب اسلامی را دارند.

مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: بدحجابی سبب بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و متلاشی‌ شدن کانون گرم خانواده‌ها می‌شود چرا که حضور زنان بدحجاب در جامعه زمینه فساد را برای مردان نیز فراهم می‌کند.

سعیدی با اشاره به اینکه نسل جوان باید با بصیرت در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن بایستد از جوانان خواست تا به سوی صلاح پیش بروند و با انتخاب راه صحیح دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کنند.

وی در این همایش که با محوریت ازدواج و طلاق برگزار شد؛ مهم‌ترین علل طلاق را شناخت نداشتن طرفین و عدم صبر و گذشت در زندگی زناشویی عنوان کرد و گفت: زن و مرد باید در برابر یکدیگر متواضع باشند و در برخورد با کوچک‌ترین مشکلی راهی دادگاه نشوند.

مدرس حوزه علمیه قم گفت: در زندگی خانوادگی سازگاری و تفاهم اخلاقی بزرگ‌ترین رمز موفقیت است و زن یا مرد باید در برابر برخی از مسائل زندگی کوتاه بیایند و زندگی شیرین را با مشاجره تلخ نکنند.

سعیدی با اشاره به روز ملی عفاف و حجاب افزود: زنان باید با رعایت حجاب اسلامی در صحنه‌های اجتماعی حاضر شوند چرا که امروز زنان ایران اسلامی الگوی زنان کشورهای اسلامی هستند.

این همایش به مناسبت تقارن نخستین روز هفته بهزیستی با روز ملی عفاف و حجاب از سوی اداره بهزیستی شهرستان فردوس برگزار شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول