اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

ایمن‌سازی مهمترین برنامه بسیج در عرصه فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ایمن‌سازی مهمترین برنامه بسیج در عرصه فرهنگی است.

ایمن‌سازی مهمترین برنامه بسیج در عرصه فرهنگی  است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی بعد از ظهر امروز در ششمین همایش بزرگ سران ایلات و طوایف عشایری استان همدان، اظهار کرد: نام بسیج برای عشایر نام آشنایی است چرا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی عشایر با روحیه سلحشوری خود در صحنه حاضر بودند و از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور با دادن خون و شهدا حفاظت کردند.

وی افزود: عشایر دارای گذشته‌ای درخشان، بسیجی، ولایی و اثربخش هستند و توانسته‌اند همواره در سرنوشت کشور تأثیرگذار باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: اما امروز دشمنان از ما دست بر نداشته و در تلاش هستند تا انقلاب و نظام اسلامی را تهدید کنند اما تهدیدها در گذشته نظامی بود و با دشمن فیزیکی روبرو بودیم اما امروز دشمنان در عرصه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده‌ و کشور را مورد هجوم خود قرار داده‌اند.

وی هدف اصلی دشمن در جنگ نرم را حمله به باور و اعتقادات قشر جوان جامعه عنوان و تصریح کرد: عشایر بایستی همانطور که در دوران جنگ تحمیلی در برابر دشمنان ایستادند امروز نیز با بصیرت، آگاهی و تکیه بر ولایت فقیه در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند .

سردار آزادی خطاب به عشایر عنوان کرد: باید فرزندان و جوانان خود را نسبت به تهاجم دشمن واکسینه کرده و آنها را سلحشور، ولایت‌مدار و عزت‌مند تربیت کنید تا فرزندان جوان عشایر نیز به مانند گذشتگان و شهدای خود آگاه، بسیجی و انقلابی در پای ارزش‌ها ایستاده و از آن دفاع کنند.

وی در پایان گفت: بسیج عشایر از ارزش بسیاری برخوردار است چرا که این غیورمردان همواره در تاریخ ایران افتخارات بزرگی آفریدند و امروز نیز پا به پای نظام و ولایت فقیه به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول