اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری گلستان:

حجاب پادزهری در برابر جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه حجاب پادزهری در برابر جنگ نرم دشمن است گفت: عفاف و حجاب یکی از افتخارات جامعه اسلامی محسوب می‎شود.

حجاب پادزهری در برابر جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهری مهدوی بعد از ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب در جمع بانوان شهرستان گرگان اظهار داشت: توجه به موضوع عفاف و حجاب همواره یکی از دغدغه‎های مدیران است اما شاید به نسبت برنامه‎های وسیع و هجمه سنگین دشمنان، اقدامات و برنامه‎های فرهنگی در این زمینه کافی نبوده و وضعیت حجاب، آنگونه که شایسته نظام اسلامی است سامان پیدا نکرده است.

وی از حجاب به منزله قدرتی که دشمن همواره از آن هراسان است یاد کرد و افزود: دشمنان یک لحظه نیز برای رسیدن به اهداف شوم خود متوقف نمی‎شوند لذا اگر اجرای برنامه‎های فرهنگی در کشور را مکفی قلمداد کنیم مطمئنا وضعیت از آنچه موجود است بدتر خواهد شد.

مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری گلستان در خصوص ورود مدیران فرهنگی در برگزاری برنامه‎های فرهنگی یادآور شد: تعدادی از دستگاه‎های اجرایی در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفتند که در برنامه‎های ده‌گانه درون سازمانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نسبتا خوب عمل کرده‎اند اما میزان اثربخشی آنها نیاز به استمرار و اجرای باکیفیت‎تری دارد.

مهدوی با تاکید بر اینکه حجاب ماحصل حیا و عفاف درونی است خاطر نشان کرد: از طریق یک برنامه، برای یک گروه و در یک زمان نمی‎توان انتظار داشت تا تمام دشمنی‎های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی در خصوص برنامه‎های محسوس و تاثیرگذار امور زنان و خانواده استانداری گلستان اظهار داشت: با گروه‎های مختلف و با تنوع در اثربخشی و اثرگذاری برنامه‎ها باید به طور مستمر در راستای پاسخگویی به شبهات، چرایی و چگونگی "عفاف و حجاب" این تکلیف مهم دینی، تلاشی جدی و دلسوزانه صورت پذیرد.

مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری گلستان در خصوص اینکه منشأ افزایش بدحجابی در جامعه، خانواده یا دستگاه‎های فرهنگی و یا جامعه است عنوان کرد: اگر فقط جامعه را مقصر بدانیم کارکرد خانواده را مورد غفلت قرار داده‎ایم در حالی که خانواده نخستین کانون شکل‎گیری شخصیت اخلاقی و رفتاری انسان‎هاست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول