اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اعزام 2 هزار مبلغ به شهرها و روستاهای فارس

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: در راستای حفظ شعائر دینی، بیش از 2 هزار مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فارس در ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهای این استان اعزام می‌شوند.

اعزام 2 هزار مبلغ به شهرها و روستاهای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام شکرالله دانش عصر امروز در حاشیه غبارروبی مسجد شهید دستغیب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به نظافت در اماکن مذهبی به وی‍ژه مساجد، حسینه‌ها و تکایا موجب شده است تا شاهد حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در این‌گونه اماکن مذهبی در استان فارس باشیم.

دانش خاطرنشان کرد: مسجد یکی از مکان‌هایی است که در افزایش روحیه معنوی و کسب کمال انسانی نقش ویژه‌ای دارد و پاکیزه نگاهداشتن این مکان بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: در راستای حفظ شعائر دینی، بیش از 2 هزار مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهای استان فارس اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس بیان داشت: مبلغان دینی در مدت حضور خود در روستاها، بخش‌ها و شهرهای این استان به آموزش و تعلیم قرآن مجید و همچنین ساماندهی هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی می‌پردازند.

دانش اضافه کرد: در سال گذشته در مورد گروه‌ها و فرق بیش از 400 برنامه نقد و بررسی در استان فارس برگزار که از این تعداد30 دوره در شیراز اجرایی شد.

وی ابراز داشت: به مناسب ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری در سطح این استان تدارک دیده شده است که با اجراشدن آنها گامی موثر در ترویج فرهنگ دینی بین جوانان و نوجوانان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول