اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابهام در نحوه فروش بلیت لیگ برتر به راه افتاد

جنگ سایبری در فوتبال تبریز

خبرگزاری فارس: 10 روز پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نخستین بازی خانگی تراکتورسازی، نحوه بلیت‌فروشی در ورزشگاه یادگار امام(ره) مبهم است.

جنگ سایبری در فوتبال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در آخرین روز هفته آینده میزبان تیم سایپای کرج است، این نخستین مسابقه تیم تراکتورسازی در لیگ برتر جام خلیج فارس دوره دوازدهم بوده و نایب قهرمان فصل گذشته در حالی پذیرای نارنجی‌پوشان کرجی است که وضعیت بلیت فروشی این تیم برای هواداران باشگاه پرطرفدار کشور مشخص نشده است.

این در حالی است که بعد از آخرین بازی خانگی تراکتورسازی مقابل ملوان در فصل پیش و واگذاری بلیت‌فروشی به این باشگاه به نظر می‌رسید که فدراسیون برای واگذاری این مسئولیت به باشگاه‌ها به اجماع نظر رسیده است اما رئیس هیئت فوتبال استان به صراحت از عدم امکان بلیت فروشی توسط باشگاه تراکتورسازی خبر داد.

تراکتورسازی نمی‌تواند بلیت‌فروشی کند

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با فارس گفت: تیم تراکتورسازی نمی‌تواند برای مسابقات خود در ورزشگاه یادگار امام(ره) بلیت‌فروشی کند.

به گفته جواد ششگلانی، بلیت‌فروشی به دلیل اینکه مقوله‌ای درآمدزا است، باشگاه تراکتورسازی خواهان آن شده بدون اینکه مسئولیت‌های آن تعریف شده باشد.

وی تصریح کرد: اگر بلیت‌فروشی به تراکتورسازی واگذار شود این باشگاه باید ضمانتی برای پرداخت سایر هزینه‌های برگزاری بازی را به فدراسیون بدهد.

ششگلانی افزود: بلیت‌فروشی الکترونیکی یکی از خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و با وجود مقاومت و اعتراض‌های شدید، سال گذشته در تبریز شاهد بلیت‌فروشی الکترونیکی بودیم.

وی اظهار کرد: طبق قوانین فدراسیون فوتبال ایران، متولی بلیت‌فروشی و برگزاری مسابقات فوتبال هیئت فوتبال است اما سال گذشته چند باشگاه با فدراسیون فوتبال مذاکراتی مبنی بر واگذاری این مسئولیت به خود آنان کرده‌اند.

ششگلانی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال باید در مورد تقاضای باشگاه‌ها در خصوص بلیت‌فروشی مطالعاتی کرده و حتی نظر هیئت‌های فوتبال را نیز جویا می‌شد، تصریح کرد: شرکتی با فدراسیون فوتبال برای بلیت الکترونیکی در سراسر کشور به صورت یکسان به توافق رسیده است و بلیت‌فروشی از طریق این شرکت صورت خواهد گرفت.

وی در مورد پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سال گذشته بلیت‌فروشی بازی تراکتورسازی با ملوان در تبریز به خود تیم میزبان محول شده بود، گفت: بلیت‌فروشی بازی تراکتورسازی با ملوان به صورت آزمایشی به باشگاه تراکتورسازی واگذار شده بود و این به آن معنا نیست که در فصل جدید تیم تراکتورسازی مسئولیت فروش بلیت بازی‌های خود را دارد.

به دیگران اجازه فروش بلیت نخواهیم داد

مدیر باشگاه تراکتورسازی بلافاصله نسبت به اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی واکنش نشان داد.

محمدحسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به سازمان لیگ واگذاری بلیت‌فروشی به سایر شرکت‌های واسط را غیرممکن دانست.

وی در این نامه خطاب به بهروان رئیس سازمان لیگ آورده است: کمتر از دو هفته به آغاز مسابقات لیگ برتر مانده است و تراکتور بعد از فروش موفقیت‌آمیز بلیت آخرین بازی لیگ قبلی، آمادگی خود را نشان داده است.

جعفری ادامه داده است: متاسفانه مشکل‌آفرینی بعضی‌ها و عدم تصمیم‌گیری نهایی از سوی آن سازمان مشکلات را افزایش داده است.

وی در ادامه این نامه آورده است: به هر عنوان این باشگاه نمی‌خواهد از حق مسلم خود یعنی فروش بلیت توسط باشگاه عدول کند، چنانچه منافع این باشگاه مدنظر قرار نگیرد، اجازه فروش بلیت را نخواهیم داد.

جعفری ادامه داده است: از جنابعالی و آقای کفاشیان که فردی محترم هستند درخواست می‌شود به اشتباهات قبلی همچون عقد قرارداد با شرکت‌های غیرمعتبر و بدون موافقت باشگاه توجه نکرده و در اعاده حقوق این باشگاه مساعدت شود.

و در آخر این نامه ذکر کرده است: این باشگاه کاملاً آماده است ضمن فروش بلیت الکترونیکی و توسعه آن و حتی واگذاری این تکنولوژی به باشگاه‌های کل کشور، با یک چهارم قیمت سایر شرکت‌ها همکاری لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول