اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال آبادان خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال آبادان از برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی در این منطقه خبر داد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی در آبادان

عبدالله جهان‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برای نخستین‌بار در کشور است که یک شهر لیگ داخلی فوتبال ساحلی برگزار می‌کند و با پیگیری‌های صورت گرفته "آبادان" موفق به برگزاری این دوره از مسابقات شده است.

وی افزود: این تاریخ‌سازی باید به همت مسئولان ورزشی شهرستان حفظ شود و در راستای توسعه ابعاد کمی و کیفی آن برای برگزاری در سال‌های آتی کوشید.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال آبادان تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم شرکت کننده و در زمین فوتبال ساحلی این منطقه واقع در بوارده، جنب استخر کوثر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ورزشکاران آبادانی دارای استعدادهای قابل توجه و ویژه‌ای هستند در همین راستا باید آنها را برای رسیدن به جایگاه‌های در خور شأن و متعالی حمایت کرد.

جهان‌نژادیان خطاب به مسئولان ورزشی منطقه خاطرنشان کرد: مسئولان باید با حضور در میادین و صحنه‌های ورزشی موجبات دلخوشی و دلگرمی ورزشکاران را فراهم کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با این اقدام مؤثر ورزشی در منطقه بتوان گامی متعالی در راستای ارتقای بخش‌های مختلف ورزشی شهرستان برداشت که البته در این زمینه نیاز به حمایت مضاعف مسئولان استانی بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول