اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی:

کتاب 9 دوره اجلاس پیر‌غلامان چاپ و منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی اردبیل گفت: کتاب ارزشمندی از روند برگزاری 9 دوره اجلاس پیر‌غلامان حسینی در کشور در حال تهیه و چاپ است که در دهمین اجلاس توزیع می‌شود.

کتاب 9 دوره اجلاس پیر‌غلامان چاپ و منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم طاهری ظهر امروز در نشست کمیته‌های مختلف برگزاری اجلاس پیر‌غلامان حسینی در اردبیل اظهار داشت:‌ در کنار تهیه و گردآوری مجموعه نفیس در این زمینه که برای اولین بار است دستاورد 9 دوره اجلاس به چاپ می‌رسد در اجلاس اردبیل سررسیدی نیز با محتوای غنی چاپ شده و در اختیار شرکت‌کنندگان و میهمانان قرار می‌گیرد.

وی از طراحی و آماده‌سازی تندیس و پوستر این اجلاس با مشخصه‌های استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ در این زمینه سعی شده است برخی شاخص‌های بومی و منطقه‌ای در طراحی‌ها و چاپ تندیس و پوستر مدنظر قرار گیرد.

دبیر اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به برخی نو‌آوری‌های اجلاس دهم اشاره کرد و یادآور شد؛ با پیشنهاد استان علاوه بر چاپ کتاب 9 دوره این اجلاس قرار است در روز آخر کتابی مجزا از فعالیت‌های انجام شده برای اجلاس دهم نیز چاپ و انتشار یابد که امیدواریم تا زمان مقرر فعالیت‌های مقدماتی آن انجام شود.

طاهری برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی، برپایی نمایشگاه عکس و تهیه لوح فشرده 9 دوره گذشته را از دیگر ابتکارات اجلاس دهم اعلام کرد و گفت:‌ در قالب کتاب باید‌ها و نباید‌ها آسیب‌های عزاداری حسینی نیز تهیه و آماده انتشار می‌شود که در بخشی از این کتاب منشور ولایت به صورت دقیق تعریف و طراحی می‌شود.

این مسئول تجلیل از مداحان جوان تاثیر‌گذار کشور و همچنین مداحان دوران دفاع مقدس را یادآور شد و بیان داشت: ما با اعلام آمادگی استاندار اردبیل مسئولیت‌های مختلف برگزاری این اجلاس را بین کمیته‌ها تقسیم و توزیع کردیم تا اعضای کمیته با سخت‌کوشی خود بتواند برنامه‌ها را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهری در پایان سخنان خود تهیه فرم نظر‌سنجی، ‌راه‌اندازی وبلاگ پیرغلامان،‌ تهیه دفتر یادبود برای این اجلاس را به همراه تایید آرم و شکل پوستر و تندیس را وظیفه کمیته‌های استانی برشمرد و افزود: قرار است 51 تندیس این اجلاس در دو ماه آینده آماده شده و در کنار اهدا این تندیس به 31 نفر مابقی نیز در بین دستگاه‌های ذیربط و کمیته‌های کاری به عنوان یادگاری در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول