اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

بودجه ماکت برج افتخار هسته‏‌ای زودتر جذب شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود تاکید کرد: ضروری است تا هر چه زودتر بودجه ماکت برج افتخار هسته‏‌ای جذب شود.

بودجه ماکت برج افتخار هسته‏‌ای زودتر جذب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس اعتماد ظهر امروز در بازدید سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از دفتر بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، با تشکر از هنرمندان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: یکی از مشکلات هنرمندان شاهرودی این است که کارهایی در سطح بین‏‌المللی تولید می‌کنند ولی صدای آنها از سطح شهرستان بالاتر نمی‌رود.

اعتماد افزود: باید به هنرمندان شاهرودی توجه ویژه‌ای شود و آثار خستگی و ناامیدی از چهره‏‌های این عزیزان زدوده شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد طرح‏‌های بهتر و عظیم‎تری باشیم.

اعتماد همچنین از بازدید فرماندهان سپاه استان سمنان و شهرستان شاهرود از ماکت برج افتخار هسته‏‌ای خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‏‌های انجام شده با استان و رایزنی‎های مختلف، قرار است برج افتخار هسته‎ای با ارتفاع 76 متر در 9 طبقه و با معماری اسلامی و ایرانی در شاهرود ساخته شود و هم‎اکنون در حال رایزنی جذب بودجه آن هستیم.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود از راه‌یابی سه هنرمند این کانون به مرحله کشوری مسابقات جشنواره قرآنی کشور خبر داد و گفت: استاد نوری، سیدحسین بی‌طرف و فاطمه اعتماد سه هنرمند بسیجی این شهرستان به این مسابقات راه یافته‌اند.

وی از حمایت‌های فرمانداری ویژه، سپاه پاسداران و اداره فرهنگ و ارشاد و شهرستان شاهرود که از هنرمندان بسیجی این شهرستان حمایت می‌کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول