اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

برج "افتخار هسته‎ای" با ارتفاع 76 متر در شاهرود ساخته می‏‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: برج افتخار هسته‎ای با ارتفاع 76 متر در شاهرود با معماری اسلامی و ایرانی ساخته می‏‌شود.

برج "افتخار هسته‎ای" با ارتفاع 76 متر در شاهرود ساخته می‏‌شود

عباس اعتماد امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شاهرود از بازدید مسئولان شورای فرهنگ عمومی از ماکت برج افتخار هسته‏‌ای خبر داد.

وی گفت: با توجه به هماهنگی‏‌های انجام شده با استان و رایزنی‎های مختلف، قرار است برج افتخار هسته‎ای با ارتفاع 76 متر در 9 طبقه و با معماری اسلامی و ایرانی در شاهرود ساخته شود و هم‎اکنون در حال رایزنی جذب بودجه آن هستیم.

ساخت 72 خشت نام‏‌های شهدای کربلا

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با اشاره به ساخت 72 خشت نام‏‌های شهدای کربلا خاطرنشان کرد: فاطمه اعتماد، کوچک‏ترین هنرمند سفال استان و عضو کانون بسیج هنرمندان شاهرود در حال ساخت خشت نام‏‌های 72 شهید کربلا بوده و قرار است در آستانه محرم با پایان کار ساخت این خشت‏‌ها از آنها رونمایی شود.

اعتماد بیان کرد: کانون بسیج هنرمندان شاهرود از فعال‎ترین کانون‎های بسیج در شهرستان و استان بوده که با ارائه ایده‏‌ها و خلاقیت‏‌های قابل تقدیر، مورد حمایت اداره فرهنگ و ارشاد و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و سپاه شاهرود قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول