اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

مسئله هسته‌ای تنها پوششی برای نیات خصمانه دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: تحریم‌های اخیر دشمنان ارتباطی منطقی با فعالیت‌های هسته‌ای ایران ندارد و مسئله هسته‌ای تنها پوششی برای نیات خصمانه دشمنان است.

مسئله هسته‌ای تنها پوششی برای نیات خصمانه دشمنان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی عصر امروز در جلسه ماهیانه کارگروه تسهیل در امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: برای تحریم ابزار و قطعاتی همچون تحریم هواپیمای مسافربری، واکسن نوزادان و دستگاه سی‌تی‌اسکن نمی‌توان هیچ ارتباطی با مسئله هسته‌ای پیدا کرد.

 صلاحی تاکید کرد:  شرایط کنونی به دلیل اعمال فشارها و تحریم‌های کشورهای مستکبر، شرایط ویژه‌ای است و برای فایق آمدن بر آن نیازمند اتخاذ تصمیمات و راهبردهای ویژه هستیم.

وی تصریح کرد: با دادن اختیارات و امکانات مورد نیاز به کارگروه‌های ستاد تسهیل، افزایش تولید و کسب رضایت واحدهای تولیدی را در پایان سال از این کارگروه ها انتظار داریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: تصمیمات مورد توافق اعضای کارگروه‌های پنج گانه این ستاد به مثابه مصوبه ستاد تلقی می‌شود و نیازی به کسب اجازه از استانداری ندارد.

وی این تصمیم را به معنای احترام قایل شدن به نظرات کارشناسی و خرد جمعی پیشکسوتان صنعت استان قلمداد کرد و ادامه داد: در صورت عدم توافق دستگاه ها در موضوعی خاص، استاندار به این موضوعات رسیدگی خواهد کرد.

صلاحی تسریع در همکاری مدیران دستگاه های اجرایی یا متولیان بخش تولید را در ارزیابی های استانداری از آنان موثر دانست و گفت: استاندار خراسان رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و خود را مکلف به رسیدگی به درخواست های ارائه شده از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ظرف حداکثر 24 ساعت می‌داند.

وی ضمن تاکید بر لزوم پرداخت به موقع معوقات از سوی واحدهای صنعتی اظهار داشت: قطع آب، برق، گاز و تلفن این واحدها جز با تایید شخص استاندار مجاز نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با تمام پیشنهادات ارائه شده از سوی پنج کارگروه این ستاد که برآیند نظرات فعالان بخش صنعت استان بود، موافقت کرد.

وی تاکید کرد: تقسیط بدهی به تامین اجتماعی تا 60 ماه و قبول لیست بیمه بدون وجه شرکت‌ها توسط شعب بر اساس مصوبات کارگروه‌های ستاد تسهیل، دعوت کردن از نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های مرتبط در مراحل تصویب طرح جامع تفصیلی شهرها از جمله این مصوبات است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول