اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جراح و متخصص برزیلی:

پیشرفت ایران در جراحی‌های اعصاب چشمگیر است

خبرگزاری فارس: یک جراح و متخصص برزیلی در حاشیه نخستین کنگره بین‌المللی جراحی اعصاب رضوی، پیشرفت ایران در جراحی‌های مغز و اعصاب را چشمگیر خواند.

پیشرفت ایران در جراحی‌های اعصاب چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سباستیوگاسما ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی جراحی اعصاب در مشهد اظهار کرد: دعوت جراحان و متخصصان مختلف از کشورهای گوناگون جهان در ضمن ارائه‌ تجربیات فردی و جمعی و هم‌چنین دستاوردهای آنان در بالا رفتن سطوح علمی پزشکان متخصص ایران و جهان بسیار مؤثر است.

وی موضوع مقاله خود را جراحی تومورهای مغزی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده برزیل شرکت در این کنگره فرصت جالبی است که با فرهنگ ملت ایران آشنا شوم.

وی بیان کرد: بیمارستان رضوی به لحاظ تجهیزات و امکانات پزشکی و رفاهی در سطحی عالی و هم‌چنین پزشکان ایرانی به جهت سطوح علمی و تخصصی بسیار ارزشمند و عالی بوده و برگزاری همایش‌ها و کنگره‌هایی از این قبیل نقش به سزایی در پیشرفت علم پزشکی در ایران و جهان دارد.

وی ضمن بیان اینکه نخستین سالی است که به ایران آمده و در کنگره‌ بین‌المللی جراحی اعصاب رضوی شرکت کرده است، گفت:  از شرکت کردن در این کنگره بسیار خرسندم و امیدوارم برای سال‌های متوالی دیگری نیز بتوانم در این کنگره‌ علمی شرکت کرده و بهره‌های علمی ببرم.

نخستین کنگره اعصاب رضوی با حضور 300 متخصص و جراح مغز و اعصاب داخلی و خارجی از 5 قاره جهان از 21 تا 23 تیرماه سالجاری در بیمارستان رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول