اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس عقیدتی نیروی هوایی بابلسر

سربازان قرارگاه پدافند هوایی مازندران «سردوشی» گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی بابلسر در مراسم سردوشی سربازان قرارگاه پدافند هوایی مازندران در بابلسر گفت: شما سربازان ادامه دهنده راه شهدا هستید.

سربازان قرارگاه پدافند هوایی مازندران «سردوشی» گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید جلیل مهدی‌پورحسینی در مراسم سردوشی سربازان قرارگاه پدافند هوایی در بابلسر با اشاره به اینکه ماه شعبان ماه شادی است، اظهار داشت: در این ماه هیچ شهادتی نداریم و هیچ بزرگوار و امام معصومی در این ماه به شهادت نرسید بلکه بسیاری از امامان معصوم و شهدای کربلای ما در این ماه متولد شدند.

وی خطاب به سربازان گفت: شما سربازان ادامه دهنده راه شهدا هستید پس لازم است تمام سختی‌ها و مشکلاتی که در این راه وجود دارد را تحمل کرده تا به سعادت واقعی برسید.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی بابلسر با اشاره به اینکه سربازان با گرفتن نشان سردوشی مسئولیت سختی به عهده شان واگذار می‌شود، بیان داشت: اگر شما امروز به عنوان یک مومن و مسلمان پیرو ولایت فقیه به این مرز و بوم خدمت می‌کنید در واقع ادامه دهنده را شهدا هستید و بنا به گفته امام صادق (ع) مومن مانند یک چیز سبک نیست که با هر بادی به این طرف و آن طرف رود بلکه مومن مانند کوه استوار است و از توفیقات انسان مومن این است که مشکلات را تحمل کند تا به سعادت اخروی رسد.

مهدی‌پورحسینی در ادامه افزود: شما باید افتخار کنید که در زمانی قرار گرفتید که فرمانده کل قوا مرجع تقلید است و این در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید به سعادت دنیا و آخرت برسید باید تمام سختی‌ها را تحمل کنید و این زمان بهترین موقعیت برای شماست پس باید آگاه باشید که دشمنان نتوانند با ایجاد گرفتاری‌ها و مشکلات شما را از صحنه بیرون کنند چرا که پایداری این نظام به حضور فعال شما وابسته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول