اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان

170 مبلغ به بخش‌های مختلف استان قم اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم از اعزام 170 نفر مبلغ به بخش‌های مختلف این استان همزمان با ماه رمضان خبر داد.

170 مبلغ به بخش‌های مختلف استان قم اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام عین‌الله صلواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه رمضان ماه قرب الهی است اظهار کرد: تبلیغ مبلغان در این ایام از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و در تقویت اعتقادات مؤثر است.

وی خاطر نشان کرد: اکثر مردم در ماه رمضان به عبادت و راز و نیاز با خداوند مشغول هستند، بنابراین تاثیر فعالیت‌های تبلیغی در این ماه چندین برابر ماه‌های دیگر است.

مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه تمایلات مذهبی افراد در رمضان بیش از ماه‌های دیگر است گفت: اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغ از حالت معنوی این ماه کمال بهره‌برداری را می‌کند تا مردم را با دین و مبانی اسلام آشنا کند.

وی از اعزام 170 مبلغ به بخش‌های استان قم خبر داد و افزود: مبلغان در ایام رمضان در بخش‌های کهک، جعفریه، قنوات و دستجرد حضور پیدا می‌کنند و به تبلیغ دین و احکام می‌پردازند.

صلواتی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام، اقامه نماز جماعت، ایراد سخنرانی، تفسیر قرآن و شرح دعای روزانه از جمله فعالیت‌های مبلغان در ایام ماه رمضان است.

وی با اشاره به توسعه گفتمان و پرسمان دینی گفت: به مبلغان توصیه شده به توسعه گفتمان و پرسمان دینی اهمیت داده و همچنین به تبلیغ چهره به چهره بپردازند.

مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم به نوآوری‌های تبلیغ دینی اشاره کرد و افزود: استفاده از فضای مجازی یکی از عوامل نوآوری تبلیغ دینی بوده، ولی امکان استفاده از این فضا برای همگان فراهم نیست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول